رابرت داونی علت این‌که تام هالند برای مردعنکبوتی بودن بهترین انتخاب است را بازگو کرد

3 July 2017 - 18:00

ستاره‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه)، رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) خاطرنشان کرد که چرا فکر می‌کند تام هالند (Tom Holland) یک انتخاب درست برای مردعنکبوتی است. در کم‌تر از یک هفته‌ی دیگر، هالند رسما به سومین بازیگری تبدیل می‌شود که افتخار بازی در نقش مردعنکبوتی در فیلم انحصاری آن‌ را دارد. البته کارگردان سم ریمی (Sam Raimi) مجموعه فیلم‌های مردعنکبوتی را با توبی ماگویر (Tobey Maguire) و با محوریت سه‌گانه‌ی اصلی Spider-Man آغاز کرد که از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ طول کشید. همچنین مارک وب ( Mark Webb)، اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) را برای بازی در The Amazing Spider-Man (مردعکبوتی شگفت‌انگیز) در ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ انتخاب کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هالند، به اولین تلاش انفرادی خود با یک تیم کوچک اما سرگرم‌کننده‌ی Iron Man (مردآهنی) در Captain America: Civil War (کاپتان آمریکا: جنگ داخلی) اشاره کرد. و اکنون داونی این شانس را دارد که دوباره با هالند کار کند. داونی گفت هیچ تردیدی ندارد که ستاره‌ی جوان او تمام ویژگی‌های لازم برای یک مردعنکبوتی کامل بودن را دارد. داونی در یک مصاحبه‌ی جدید با News Corp Australia Network در‌باره‌ی ویژگی‌های هالند صحبت کرد.

بعلاوه‌ی خطاب کردن هالند به‌عنوان “بسیار با شخصیت”، داونی گفت:

” تام یک انتخاب عالی برای این کار است. او مشتاق، باهوش و با استعداد است. دارای مهارت‌های فیزیکی برای رقص آکروباتیک است. او یک ترکیب درست از عنصرهای مورد‌نیاز برای خلق این شخصیت است.”

در حالی‌که او رهبر انتقام‌جویان در فیلم‌های قبلی دنیای سینماتیک مارول بوده‌است، وظیفه‌ی اصلی تونی استارک (Tony Stark) یا مرد آهنی در Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه)، تنها مربی‌گری برای مردعنکبوتی پیتر پارکر است.

این نوع از ارتباط مشابه هیچ‌کدام از قسمت‌های قبلی مردعنکبوتی که پخش شده‌اند نیست، که مسلما باعث شده‌است هالند بسیار احساس تازگی برای قرارگیری در این شخصیت داشته باشد و نه‌تنها برای داونی، بلکه برای برای منتقدانی که در ابتدای اکران فیلم نقدهای سرسام آوری می‌کنند. اما مخاطبان به‌نظر می‌رسد که احساس خوبی از دیدن فیلم خواهندداشت و پیش‌بینی می‌شود این فیلم بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار در اولین هفته‌ی اکران فروش‌ بکند و بعلاوه‌ی این‌که تبلیغ‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی از آن شده است.

اگرچه داونی یک نقش مکمل را در Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه) بازی می‌کند، اما به‌نظر می‌رسد تاثیر زیادی در هالند گذاشته‌است:

“رابرت یک مرد واقعا دوست‌داشتنی است. او بامزه‌ است، او با استعداد و خونسرد است و بهترین کسی است که می‌تواند در کنار شما حضور داشته باشد. او دارای انرژی مثبت است و همیشه حس خوشایندی در همه ایجاد می‌کند. من بسیار سپاس‌گزارم که او با بودن من در فیلم موافقت کرد چون ما واقعا به او احتیاج داشتیم تا در این کار که می‌خواهیم مردعنکبوتی را به دنیای سینماتیک مارول (MCU) بیاوریم، راهنمایی‌مان کند. او یک پدر بزرگ است.”

دیدن این‌که داونی و هالند یک رابطه‌ی خوب کاری را تشکیل داده‌اند و به‌وضوح آن‌ها به استعداد‌های یکدیگر احترام متقابل می‌گذارند و به سمت ساخت Infinity War (جنگ بینهایت) و به سمت کار‌های بعدی می‌روند بسیار عالی است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.