آیا Top Gun، می‌تواند مرد عنکبوتی و پادشاه جنگل را به چالش بکشد؟

3 July 2017 - 16:10

استودیو Paramount Pictures دنباله‌ی فیلم Top Gun را در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ عرضه می‌کند، ستاره قسمت اول فیلم (که در سال ۱۹۸۶ عرضه شد) تام کروز (Tom Cruise) بود. دنباله فیلم Top Gun که هنوز عنوانی برایش مشخص نشده است زمانی اکران می‌شود که هفته قبل‌ از اکرانش دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming بر سر صحنه آمده است و هفته بعدش نیز فیلم لایو-اکشن کمپانی دیزنی، The Lion King اکران خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

 Deadline تایید کرده است که ژوزف کوسینسکی (Joseph Kosinski) کسی که فیلم Oblivion را با درخشش تام کروز (Tom Cruise) کارگردانی کرده است، قرار شده است که کارگردان این دنباله باشد. اگر چه برای این فیلم، عنوان Top Gun: Maverick در گوشه کنار به گوش می‌رسد اما این فیلم هنوز هیچ عنوان رسمی ندارد.

پیامد‌های درخشش فیلمی که تونی اسکات (Tony Scott) در سال ۱۹۸۶ ساخت با ابراز علاقه تام کروز (Tom Cruise) جهت ایفای نقش دوباره به عنوان  Maverick Mitchell همچنان ادامه داشته است. جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer)، تهیه کننده، پیش از این اعلام کرده بود که این فیلم به پیدایش هواپیما‌های بی سرنشین و اینکه چگونه خلبان‌ها به تدریج به تاریخ می‌پیوندند، می‌پردازد.

قسمت اول فیلم Top Gun را تونی اسکات (Tony Scott) کارگردانی کرد، و در آن کلی مک‌گیلس (Kelly McGillis)، آنتونی ادواردز (Anthony Edwards) و تام اسکریت (Tom Skerritt) نیز نقش‌آفرینی کردند. فیلم Top Gun همچنین توانست جایزه‌ی بهترین موسیقی (به نام Take My Breath Away) را از آکادمی اواردز (Academy Award) از آن خود کند.

شما چی فکر می‌کنید؟ آیا این فیلم که بین دو فیلم Spider-Man و The Lion King عرضه می‌شود می‌تواند در باکس‌آفیس تاثیر بگذارد؟ کدام از این فیلم‌ها، همان فیلمی‌ است که شما بی‌صبرانه منتظرش هستید؟

منبع:Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.