کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو حداقل تا سال ۲۰۲۱ در همان‌ مکان برگزار می‌شود

3 July 2017 - 22:00

کامیک-کان (Comic-Con) بین‌المللی سن دیگو دوباره از ۱۹ جولای آغاز به‌کار می‌کند. هواداران تلاش‌های بیهوده‌ای برای گرفتن اتاق‌های هتل از طریق بلیط بخت‌آزمایی کرده‌اند و بر اساس اطلاعیه‌ی جمعه صبح، از شهردار سن دیگو ،کوین فالکونر (Kevin Faulcouner)، خواسته شده این کار را برای حداقل تا سال ۲۰۲۱ هر سال انجام بدهند! بر اساس اطلاعیه‌های داده شده، هتل‌های سن دیگو باید اتاق‌های خود را برای این رویداد آماده کنند. کامیک-کان سن دیگو سالانه حدود ۱۳۰٫۰۰۰ شرکت کننده را جذب می‌کند و بخش بزرگی از درامد شهر را  به ارمغان می‌آورد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

دیوید گلانزر (David Glanzer)، سخن‌گوی کامیک-کان بین‌المللی در کنفرانس خبری گفت:

ما مجبور شدیم حضور خود را برای سال‌های زیادی تمدید کنیم، بنابراین، سطح درامد ما متفاوت می‌شود و ما باید از این موضوع آگاه باشیم. اما دوباره با تلاش‌های شهردار، اداره‌ی‌ گردشگری و هتل‌داران، ما دوباره قادر به انجام این کار هستیم.

تلاش‌هایی برای گسترش مرکز کنوانسیون (همایش) که تا کنون تصویب نشده‌است، انجام شد. در حال حاضر برنامه‌ریزی هایی در مرکز و همچنین تعدادی از هتل‌های مجاور انجام شده‌است. به این معنی که شرکت کنندگان ۳۰ دقیقه از پانل‌‌ها تا سخنرانی پیاده‌روی می‌کنند.

گلانزر (Glanzer) تضمین نکرد که سن دیگو محل دایمی نماشگاه باشد. او گفت:

ما این موضوع را بسیار واضح ساخته‌ایم که دوست‌داریم در اینجا بمانیم، اما حقیقت ماجرا این‌است که ما در اوکلند (Oakland)، سان فرانسیسکو (San Francisco)، سن خوزه (San Jose)، لس آنجلس (Los Angeles) و در آناهیم (Anaheim) هم فعالیت می‌کنیم. اگر بدترین اتفاق رخ دهد و ما مجبور شویم که این‌جا را ترک کنیم، همه‌ی ما همچنان می‌توانیم در سن دیگو زندگی کنیم و این کنوانسیون می‌تواند در شهری دیگر باشد. این چیزی نیست که ما می‌خواهیم و من خوشحالم که بگویم ما سه سال دیگر نیز در سن دیگو می‌مانیم.

شما در مورد ماندن کامیک-کان در سن دیگو تا حداقل ۲۰۲۰ چه فکر می‌کنید؟ اگر مایل هستید تغییر کند، کدام شهر را ترجیح می‌دهید؟ نظراتتان را در سینما گیمفا به‌ ما ابلاغ کنید.

منبع: Comingsoon

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.