انتقام‌جویان ۳: صحنه‌های‌ بیوه و هالک، اسکارلت یوهانسون را ویران کرد!

4 July 2017 - 12:00

اسکارلت یوهانسون (Scarlett Johansson) یک ارتباط عاطفی بین ناتاشا رومانف (Natasha Romanof) یا همان بیوه‌ی سیاه (Black Widow) و مارک روفالو (Mark Ruffalo) در نقش بروس بنر  (Bruce Banner) یا هالک (Hulk) در Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بینهایت)، ایجاد کرده‌است. از همان آغاز صحبت‌های بسیار زیادی در مورد این‌که چند شخصیت در Infinity War (جنگ بینهایت) حضور دارند و همچنین با کریس همسورث (Chris Hemsworh) درباره‌ی این‌که کدام شخصیت‌ها در دنباله‌ی فیلم ممکن است از آن خارج شوند، شده‌است. با این‌حال با توجه به وجود تعداد زیادی از شخصیت‌های اصلی در Infinity War، و فیلمی که برای اولین بار شامل گردهم‌آیی انتقام‌جویان و محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) است، قطعا برای هواداران و همچنین دست‌اندر‌کاران فیلم قابل فهم خواهد بود که دنیای سینماتیک مارول (MCU) چه‌ کار بزرگی انجام می‌دهد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در طی مصاحبه با براوو (Bravo)، در داخل استودیوی‌ بازیگران، یوهانسون (Johansson) در مورد آنچه‌که شبیه به بازی در نقش بیوه‌ی سیاه (Black Widow) است، صحبت کرد. وی همچنین شانس این‌را داشت تا مختصری از صحنه‌های ویژه‌ای که بین او و روفالو (Ruffalo) در Infinity War فیلم‌برداری شده‌است ،بگوید:

” من اکنون Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بینهایت) را به پایان رساندم. اولا شخصیت من در طول فیلم در ارتباط با شخصیت مارک روفالو (Mark Ruffalo) است. من آن روز چند بار خراب‌کاری کردم. علتش را نمی‌دانم ولی خیلی ویران‌گر بودم. چیزی در مورد شخصیتی که مارک بازی می‌کند و این‌که او باید ناگهانی چیزی را حس کند و این‌که موضوع به من بسیاری از اتفاقاتی که در زندگی‌ شخصی‌ام در آن زمان افتاد را یادآوری می‌کند.”

ظاهرا، دانستن این‌که چرا یوهانسون صحنه‌های فیلم را به خودش مرتبط می‌کند دشوار است، اما در همان زمان، او با بروس در انتهای Ultron ناپدید شدند. با این وجود دیدن یک رابطه‌ی احساسی جدی میان این دو نفر وقتی آنها دوباره با یکدیگر روبرو می‌شوند، بسیار آسان است. و با توجه به این‌که هم یوهانسون (Johansson) و هم روفالو (Ruffalo) یک عملکرد عالی در ایفای نقش‌شان در طول سال‌ها داشته‌اند، این رابطه بسیار جذاب‌تر از چیزی که تصور می‌شود خواهد بود.

اما قبل از این‌که هر اتفاقی در Infinity War (نبرد بینهایت) بیوفتد، هواداران باید در سال جاری بار دیگر با هالک روفالو در Thor: Ragnarok روبرو شوند. جایی که احتمالا او ربوده شده‌است و به گودال گلادیاتور‌ها منتقل می‌شود. دیدن این‌که این آزمایشات چه اثرات روانی بر روی بروس خواهد داشت که اتفاقات Infinity War  را هم رقم خواهد زد، می‌تواند جالب توجه باشد. و مشاهده‌ی این‌که دقیقا چقدر از مشکلات بین او و بیوه (Widow) حل شده‌است (یا اصلا حل نشده‌است) که در Infinity War مشخص خواهد شد، یکی از ایده‌های هیجان‌انگیزی است که در طول چند ماه باقی‌مانده قبل از انتشار این فیلم در نظر گرفته‌شده‌است.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.