جیمز گان تعداد آهنگ های سری سوم نگهبانان کهکشان را اعلام کرد

4 July 2017 - 16:00

جیمز گان (James Gunn) در رابطه با پیشرفت فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان ۳) اطلاعات جدیدی برای طرفداران این سری از فیلم ها منتشر کرده است.  نویسنده و کارگردان این فیلم کار روی سری سوم مجموعه ی جذاب دنیای سینماتیک مارول را آغاز کرده و این در حالی است که کار اولیه آن به پایان رسیده است، هرچند طول می کشد تا نتیجه و ثمره ی این تلاش را ببینیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

یک بخشی که سری فیلم های نگهبانان به آن بستگی دارند، ساند ترک های این مجموعه هستند که بخش جدایی ناپذیری از این فیلم شده اند. هر دو سری Awesome Mix  به نوبه ی خود بسیار موفق بوده اند و آهنگ های کلاسیک فوق العاده خوبی داشته اند که شبیه Space Avengers هستند. جای تعجب نیست که انتخاب آهنگ نگهبانان ۳ باید با داستان فیلم همخوانی داشته باشد.

گان در پاسخ به چند پرسش طرفدارانش در توییتر، اعلام کرده که لیست فعلی این ترک ها برای سری سوم Awesome Mix بیش از ۱۸۰ آهنگ است. او طوری این موضوع را بیان کرده که انگار این مقدار را حتی کاهش داده و از میان یک کالکشن عظیم انتخاب کرده است. با وجود پیشرفت این کار، او اضافه کرده که احتمال بیشتر شدن تعداد این آهنگ ها هم وجود دارد و این لیست طولانی تر خواهد شد.

البته ساند ترک نهایی شامل تمامی این ۱۸۱ آهنگ نخواهد بود و در نهایت ۱۰-۱۵ آهنگ انتخاب می شوند. این فیلم ساز قبلا اعلام کرده بود که ترک لیست سری دوم Awesome Mix بیش از ۵۰۰ آهنگ بوده تا اینکه در نهایت به ۱۴ آهنگ کاهش یافته است. سری اول آن نیز ۱۲ آهنگ داشته است.

در سوال دیگری، این کارگردان گفت که چقدر ساند ترک ها در تامین بودجه فیلم اهمیت دارند. وقتی از گان پرسیده شد میزان این اهمیت چقدر است، او گفت آنها کمی از هزینه گسترده ی تولید فیلم را جبران می کنند.

هر آهنگی که استفاده شود، قطعا مربوط به داستان فیلم خواهد بود. گان قبلا گفته بود چطور انتخاب ساند ترک ارتباط مستقیمی با داستان فیلم دارد. این باعث می شود آهنگ ها بیشتر با دنیای فیلم تناسب داشته باشند تا اینکه فقط بخواهیم یک مجموعه آهنگ خوب داشته باشیم.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.