سریال Black Lightning فیلم‌‌برداری خود را از آگوست شروع می‌کند

4 July 2017 - 18:00

اگرچه ساخت سریال Black Lightning (آذرخش سیاه) تا سال دیگر انجام نمی‌شود، اما فیلم‌برداری آن در همین تابستان در آتلانتا (Atlanta) شروع می‌شود. در طی پنج سال گذشته، سریال‌های Arrow (و مانند آن) گل سرسبد نمایش‌ها به حساب می‌آید و شامل چهار سری داستان باهم در آمیخته و قهرمانان و تبه‌کاران DC است. در حالی که هر دوی این‌ها در همین پاییز پخش می‌شوند و به‌عنوان یک تقابل جدید در آخر امسال به‌حساب می‌آیند، یک رقیب جدید به جمع آن‌ها اضافه می‌شود. برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۱۸ ،Black Lightning (صاعقه‌ی سیاه) با یک رویکرد ابرقهرمانانه‌ی قوی‌تر وارد خواهد شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه مدرسه و تمرکز بر‌روی زندگی نوجوانان یکی از فاکتور‌های این مجموعه خواهد‌بود، قسمتی از داستان شامل یک قهرمان بازنشسته که دوباره در‌حال ورود به زندگی هوشیارانه و انجام دادن وضایف خود به‌عنوان والدین است. ما اکنون اطلاعات زیادی در مورد طرح کار و تعداد زیادی از صحنه‌های فیلم داریم و به لطف به‌نمایش گذاشته‌شدن کامیک-کان این سریال، ما قبل از فیلم‌برداری در ماه آینده، چیزهای زیادی از آن می‌دانیم.

My Entertainment World گزارش کرده‌است از چهاردهم آگوست ساخت Black Lightning (آذرخش سیاه) در آتلانتا آغاز می‌شود. محل فیلم‌برداری در دنیای آتلانتا اخیرا مشخص‌شده‌است که نمایش را به همان شرکتی که Walking Dead (مردگان متحرک) را ساخت واگذار می‌کند. با این‌حال، تاریخ شروع نشان می‌دهد که سریال برای ژانویه‌ی بعد حاضر می‌شود.

با توجه به‌این‌که Sizzle reel این سریال را به CW فروخته‌است، اکنون به سمت تولید آن در ماه بعدی می‌رود. این موضوع به سریال زمان بیش‌تری می‌دهد تا تمام قسمت‌هارا به پایان برساند. اگرچه هنوز مشخص نیست که این فصل چقدر طولانی خواهد‌بود.

اگر فیلم‌برداری را کنار بگذاریم، بیشتر برنامه‌ریزی‌ها و اطلاعات بازیگران مشابه روال عادی سریال است. ما همچنین می‌دانیم که رهبر تبه‌کاران در این مجموعه، توبیاس ویل (Tobias Whale) خواهد‌بود. در داستان‌های مصور، او مردی با هم‌قطارانش است که آذرخش سیاه را از بازنشستگی بیرون می‌کشد.

با توجه به همه‌ی مطالب گفته‌شده، بنظر می‌رسد Black Lightning (آذرخش سیاه)، در مقایسه با مجموعه‌ی Arrow رویکرد کامل‌تر و ظریف‌تری نسبت به زندگی ابرقهرمانی دارد. به همین دلیل است‌که وقتی سریال شروع به‌کار می‌کند، روی پای خودش ایستاده‌است. با شروع فیلم‌برداری از Black Lightning (آذرخش سیاه) در هفته‌های آینده، ما باید اطلاعات بیش‌تری در مورد آن داشته‌باشیم.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.