ظاهر احتمالی مکنزی دیویس و کایل چندلر در Deadpool 2 جالب به نظر می‌رسد

16 August 2016 - 23:00

صحبت کردن درباره‌ی فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» بدون اشاره به نام کیبل (Cable) کار بسیار دشواری است؛ به خصوص که خود مزدور پرحرف، حضور او را در دنباله فیلم Deadpool تایید کرده‌ است. گمانه‌زنی‌هایی به وجود آمد که خبر از حضور  استیون لنگ (Stephen Lang) و کیرا نایتلی (Keira Knightley) در قسمت دوم ددپول می‌داد، ولی شایعه‌‌های اخیر می‌گویند که کایل چندلر (Kyle Chandler) نزدیک ترین شخص به بازی در نقش کیبل است. کیبل یکی از اعضای گروه مردان اکس (X-Men) است که قابلیت سفر در زمان را در اختیار دارد. مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) نیز به عنوان دامینو (Domino) در فیلم حضور خواهد داشت.

به لطف طراحی یکی از طرفداران، ما می‌توانیم حدس بزنیم که این دو شخصیت در فیلم چگونه ظاهر خواهند شد. اول با مکنزی دیویس که در نقش دامینو بازی می‌کند شروع می‌کنیم.

CpvY4aMVUAEpYDN

دامینو یک مزدور جهش یافته است که قدرت او در نبردها باعث بدشانسی دشمنانش و یا خوش‌شانسی خودش می‌شود. دیگر نکته‌ی مهم مربوط به دامینو این است که او شدیداً عاشق ددپول است. بازیگر زن سریال The Halt and Catch Fire «توقف و گرفتن آتش» در نقش دامینو عالی به نظر می‌رسد و البته به شخصیت کتاب‌های مصور نیز بسیار وفادار است، ولی به دلیل شباهت‌هایی که با شخصیت بیوه‌ی سیاه (Black Widow) برقرار است امکان تغییر در ظاهر دامینو وجود دارد.

CpuA7HwUMAAmtHP

کیبل پسر اسکات سامرز (Scott Summers) و مدلاین پرایر (Madelyne Pryor) است که در کتاب‌های مصور بیشتر به نام سایکلوپس (Cyclops) و جین گری (Jean Grey) مشهور اند. کیبل شخصیتی است که با قابلیت کنترل زمان خود از آینده آمده‌ و به تیم مردان اکس پیوسته است؛ اما به نظر نمی‌رسد که کایل چندلر چندان مناسب این نقش باشد. کایل چندلر در سریال Bloodlines «اصل و نسب» و Friday Night Lights «چراغ‌های شب جمعه» صحنه‌های احساسی و دراماتیک خیلی خوبی دارد، ولی در اینجا اصلا شبیه شخصیت کیبل به نظر نمی‌رسد و تصویر طراحی شده هم اصلاً به این موضوع کمک نمی‌کند. گویا کایل چندلر خشونت کافی برای بازی در نقش کسی که همیشه تا دندان مسلح است را ندارد.

این امکان وجود دارد که شخصیت کیبل در فیلم با کتاب‌های مصور تفاوت‌های زیادی داشته و به طور مستقیم از کامیک‌ها الهام نگرفته باشد و یکی از دلایل آن را می‌توان پیچیدگی زیاد شخصیت کیبل در نظر گرفت. این طراحی‌ها توسط باس‌لاجیک (BossLogic) صورت گرفته‌اند که سابقه طراحی مت دیمن (Matt Damon) در لباس گرین ارو (Green Arrow) و آنا کندریک (Anna Kendrick) در لباس اسکوریال گرل (Squirrel Girl) را دارد.

Deadpool 2 توسط  تیم میلر (Tim Miller) کارگردانی می‌شود و فیلم‌نامه‌ی آن توسط رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) نوشته می‌شود. تا به الآن تنها بازگشت بازیگران نسخه‌ی اول فیلم تایید شده و خبری رسمی از حضور کایل چندلر و مکنزی دیویس در فیلم منتشر نشده است و باید منتظر جزییات قطعی ماند. 

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    دومینو یکى از جذاب ترین شخصیت هاى دنیاى مارول هست. هر چند رابطه عاشقانه اش با کیبل یعد ازکمیک هاى دهه ٩٠ کمرنگ شد و بازگشتش به عنوان یک مزدور خودسر، جذابیت بیشترى از حضورش توى ایکس فورس (سرى اول و دوم) داد. اگر اهل کمیک هستید توصیه مى کنم نسخه ۴ جلدى محدود دومینو و ولورین رو بخونید. هم تصویر سازى هاش فوق العده است و هم نوع روحیاتش رو بهتر مى فهمید.