مایک کولتر: The Defenders مثل یک فیلم پاپکورنی تابستانی است!

5 July 2017 - 13:03

مایک کولتر (Mike Colter) اذعان کرد که سریال The Defenders (مدافعان)، کاری منحصر‌به‌فرد از مارول (Marvel) خواهد‌بود. این شرکت پس از پیداکردن راه خود در ساخت فیلم، با ایجاد دنیای سینماتیک مارول (MCU)، اکنون Marvel Studios (مارول استودیو) به سرعت شروع به رشد در حوزه‌ی تلویزیون کرده‌است. با شروع از سال ۲۰۱۳ و سریال Agent of S.H.I.L.D (ماموران شیلد). با این حال هیچ‌یک از تلاش‌های مارول در حوزه‌ی تلویزیون، به اندازه‌ی سریال‌های مستقل Netflix که در سال ۲۰۱۵ همراه با Daredevil و Jessica Jones شروع به‌کار کرد، موفق نبود. تمام این مجموعه‌ها به شدت مورد تحسین قرار گرفتند، و حتی فراتر از استاندارد‌های معمولی یک داستان ابر قهرمانانه به رسمیت شناخته‌شدند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به‌دنبال معرفی فین‌جون (Finn Jone) در مجموعه‌ی مستقل خود در اوایل امسال، مارول نهایتا آماده است تا چهار قهرمان را در سریال The Defenders (مدافعان) برای اولین‌بار گرد‌هم‌آورد. و ظاهرا این مجموعه بسیار بلند‌پروارانه و با طراحی متفاوت‌تر از مجموعه‌هایی مثل Netflix تهیه خواهد‌شد.

مایک کولتر (Mike Colter) معروف به لوک کیج (Luke Cage) در سخن‌رانی کامیک-کان دنور (Denver Comic-Con) مجموعه‌ی The Defenders (مدافعان) را مانند “تابستانی که از هر چهار نفر ما تشکیل شده است” توصیف کرد! این بازیگر ادر ادامه گفت این مجموعه یک “حالت مشخص” و یک لحن سرگرم‌کننده و خنده‌دار دارد که حس آن‌ را شبیه “فیلم پاپکورنی تابستانی” می‌کند!.

نظرات کولتر (Colter) در اینجا، لزوما تعجب‌آور نیست. در هر‌حال طرفداران وجود دارند و با توجه به تبلیغاتی که از The Defenders (مدافعان) در ماه‌های اخیر منتشر شده‌است، بسیار مورد توجه قرار‌گرفته است. این مجموعه قول‌داده‌است که احتمالا اولین فصلی باشد که مارول (Marvel) و نت‌فلیکس (Netflix) با‌هم ساخته‌اند، و توجه به این‌که چگونه Daredevil، Jessica Jones و حتی Luke Cage در این سریال ظاهر‌می‌شوند، جالب‌توجه خواهد بود.

می‌توان استدلال‌کرد که تیمی مانند این باید حس خاصی به این مجموعه داشته‌باشند، اما در عین‌حال The Defenders (مدافعان) باید یک جهش طبیعی برای این قسمت از دنیای سینماتیک مارول باشد تا برای طرف‌داران قابل اعتماد باشد. پس‌از همه‌ی این‌ها، تیرگی‌هایی که در سریال‌ها در طول زمان بوده‌است چیزی‌است که طرف‌دارن مارول همیشه پذیرای آن بوده‌اند و به‌شدت به‌آن گرایش نشان‌می‌دادند، بر‌این اساس The Defenders (مدافعان) نسبتا داستان آرام‌تری دارد و می‌تواند ثابت کند آیا بهترین است یا بدترین. خوش‌بختانه هواداران فقط باید کمی بیش‌از یک ماه دیگر صبر کنند تا ببینند این مجموعه کدام‌یک خواهد‌بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.