پوسترهای جدید فیلم The Dark Tower منتشر شدند

5 July 2017 - 16:00

فیلم The Dark Tower «برج تاریک» که بر اساس سری رمان‌های معروف استیون کینگ به همین نام ساخته شده است یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ به به شمار می‌رود. داستان این فیلم روایت‌گر داستان هفت‌تیرکش با بازی ایدریس البا (Idris Elba) است که در یک جهان موازی با جهان ما به نام دنیای میانه زندگی می‌کند که وسط‌ آن برج تاریک وجود دارد که توازن بین دنیای او و ما را نگاه داشته است اما شخصیت منفی این فیلم یعنی مرد سیاه پوش با بازی متیو مکانهی (Matthew McConaughey) می‌خواهد این برج را نابود کند اما وقتی نوجوانی به نام جیک (Jake) به طور تصادفی به دنیای میانه سفر می‌کند آن دو تصیمیم می‌گیرند که مرد سیاه پوش را متوقف کنند و برج تاریک را نجات دهند. در ادامه با سینماگیمفا  همراه باشید.

تا قبل از انتشار تریلر این فیلم تبلیغات این فیلم بسیار ضعیف بودند اما پس از انتشار این تریلر مارکتیگ این فیلم به طور کامل تغییر کرده و حالا دو پوستر جدید از این فیلم منتشر شده است که هفت‌تیرکش و مرد سیاه پوش را پشت به پشت هم نشان می دهد.

همان طور که در تصویر پایین می‌بینید پس زمینه این پوستر دنیای میانه را نشان می‌دهد و درست پشت او برج تاریک قابل رویت است همه طرفداران این رمان می‌دانند که هفت‌تیرکش همراه با جیک از دنیای میانه بیرون می‌آیند و به شهر نیویورک می‌روند. اما این به خاطر فشارهای مرد سیاه پوش است که باعث می‌شود آن‌ها مأموریت خود را آغاز کنند. این دو پوستر را می‌توانید همین‌جا ببینید.

 متأسفانه تبلیغاتی که تا این‌جا برای این این فیلم دیده‌ایم که این دو پوستر هم جزو آن‌ها هستند چنگی به دل نمی‌زنند. البته این موضوع به این معنا نیست که کیفیت این فیلم پایین باشد.با ابن که طرفداران کینگ این دو پوستر ضعیف را خواهند بخشید اما این مسئله و ضعف در تبلیغات برای این فیلم ممکن تا حدی در آن‌ها نگرانی ایجاد کرده باشد که کاملاً طبیعی است.

برج تاریک یک داستان بسیار بزرگ است که می‎‌تواند تبدیل به تعداد زیادی فیلم و سریال شود و به گفته سونی کمپانی پخش کننده‌ این فیلم قرار است که یک سریال اسپین آف در دنیای برج تاریک نیز ساخته شود. البته تمام این برنامه‌ها به طور کامل به موفقیت فیلم برج تاریک ربط دارد. و به نظر می‌رسد که طرفداران کینگ سر و صدای زیادی برای این فیلم راه انداخته‌اند که متأسفانه اکثر ‌آن‌ها منفی هستند. سوأل اصلی اینجانست که آیا مخاطبان عمومی سینما که آشنای زیادی با این مجموعه ندارند می‌خواهد این فیلم را ببینند با توجه به تبلیغات ضیعیفی که تا کنون برای این فیلم وجود داشته است احتمال این موضوع بسیار کم است.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.