آیا استتهام را در دنیای مارول خواهیم دید؟

5 July 2017 - 18:39

جیسون استتهام (Jason Statham) بازیگری نیست که از ورود به فرانچایز ها اجتناب کند، او در سه قسمت اول فیلم Transporter بازیگر نقش اول بود و همچنین به سری Fast & Furious، با درخشش‌اش در Fast & Furious 6 شروع به کار کرد. با وجود اینکه او به بازی در فرانچایز‌ها علاقه دارد، اما در هیچ کدام از پروژه‌های مارول و یا دی‌سی در نقش یک ابرقهرمان ظاهر نشده است. ظاهرا این به خاطر کم‌کاری مارول در این زمینه نیست و اخیرا کوین فیج (Kevin Feige) این نکته را افشا کرد که مارول از جیسون استتهام خواسته که نقشی را در یکی از فیلم‌های این استودیو بازی کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ما با او درباره‌ی ایفای نقش در یکی از فیلم‌هامون صحبت کردیم اما نتیجه‌ای حاصل نشد و جدول زمانی کار‌های او نیز هنوز مشخص نبود. من چند روز بعدش در جلسه‌ای بودم که تلفنم زنگ زد، شماره رو نمی‌شناختم اما جواب دادم، جیسون استتهام ( Jason Statham) بود، او گفت که متاسفم اینبار نمیشه، شاید دفعه بعدی بتونیم با هم همکاری کنیم.

در حالی که جیسون استتهام (Jason Statham) تا کنون در فیلمی از فیلم‌های مارول ظاهر نشده است، کوین فیج (Kevin Feige) خاطر نشان کرد که استتهام به خوبی کارش را بلد است. او همچنین در Den of Geek به این نکته اشاره کرد که در به روی بازیگران برای همکاری در پروژه‌هایی که در آینده ساخته می‌شود، باز است. چیزی که او ذکر نکرد این بود که، نگفت چه نقشی برای جیسون استتهام در MCU در نظر گرفته شده بود. شاید بعدا خود استتهام این موضوع را فاش کند.

اگر شما در این چند‌ سال اخیر اخبار مربوط به جیسون استتهام را زیر نظر داشتید، احتمالا می‌دانید که شایعاتی درباره‌ی بازی او در سریال تلویزیونی Daredevil در شبکه نتفلیکس وجود داشت. متاسفانه آن شایعات دقیقا زمانی اتفاق افتاد که جیسون استتهام توسط مارول به علت استفاده از green screen در بدل کاری‌هایش، مورد انتقاد قرار گرفت. فصل دوم فیلم Daredevil به اتمام رسید اما خبری از حضور Bullseye نبود، بسیاری از بازیگران (مرد)، که در این فیلم حضور دارند اصلا دل‌خوشی ندارند که این شخصیت (Bullseye) در فیلم حضور پیدا کند. اما با ساخت فصل سوم این فیلم، هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

در حال حاظر مارول بر روی فیلم‌برداری فیلم‌های Avengers: Infinity War، Thor: Ragnarok، Black Panther و Spider-Man: Homecoming کار می‌کند که در هیچ‌ کدام از این فیلم‌ها جیسون استتهام (Jason Statham) نقش‌آفرینی نخواهد کرد. ما می‌داینم که مارول قصد معرفی عنوان جدیدی را تا بعد از Avengers 4 ندارد، چه کسی واقعا می‌داند که چه فکری در سر جیسون استتهام (Jason Statham) می‌گذرد؟

در حالی که ما منتظر معرفی عناوین بیشتری از مارول هستیم، حضور جیسون استتهام (Jason Statham) از قبل در فیلم Spy 2 ،Meg اعلام شده است، و احتمالا در فیلم Fast & Furious 9 که در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود نیز حضور خواهد داشت. ما شما را از آخرین اخبار در رابطه با جیسون استتهام (Jason Statham) و همکاری وی با مارول مطلع خواهیم کرد.

منبع:Cinemablend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.