تصویری از لباس جدید سوپرمن منتشر شد

16 August 2016 - 21:00

“به آسمان نگاه کنید! اون یه پرنده ست! اون یه هواپیماست! اون تایر گودایرِ! نه، لباس جدید سوپرمن از لیگ عدالتِ!” انتشار این عکس مهر تاییدی بر شایعات پیرامون سیاهپوش شدن مرد پولادین در فیلم ابرقهرمانی جدید زک اسنایدر (Zack Snyder) است. با سینماگیمفا همراه باشید.

هنری کویل (Henry Cavill) کلوز آپ جدیدی از لباس سوپرمن در فیلم جدیدش منتشر کرده است البته کل لباس قابل دیدن نیست ولی کاملاً مشخص است که این لباس سیاهرنگ است.

در پی نمایش لوگوی جدید و تصویر آکوامن با گیتار این تصویر مهر تاییدیست بر تئوری ما مبنی بر این که بن افلک (Ben Affleck) واقعاً دارد یک سوپرگروه هوی متال تشکیل می‌دهد:

superman

این تصویر منتشر شده جزئیات دقیقی از طراحی پیچیده‌ی لباس به نمایش گذارد که به نظر می‌رسد کاملاً از سیاره سوپرمن؛ کریپتون، و همچنین داستان کامیک بوک مرگ سوپرمن (The Death of Superman) الهام گرفته است. برای دانستن آن که چرا سوپرمن لباس قرمز و آبی را با لباس سیاه عوض می‌کند باید وارد حیطه‌ی اسپویلر شویم:

سوپرمن در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» مرد اما سکانس کوتاه نهایی بازگشت او را با ذرات خاکی که به طرز عجیبی از روی تابوتش در هوا معلق شده بودند نشان داد. مشخص است که سوپرمن برخواهد گشت وی حتی در لباس کلاسیک خود در پوستر ابتدایی لیگ عدالت ظاهر شد اما قضیه به این سادگی نیست. بر طبق شایعات سوپرمن با کمک لکس لوثر دوباره به زندگی بازگشته و دچار تغییر شخصیتی می‌شود. در نتیجه‌ی این  تغییر او مشکل جدیدی برای بتمن و تیم تازه تشکیل شده لیگ عدالت ایجاد می‌کند.

کویل در فیلمی که در کامیک کان به نمایش گذاشته شد حضور نداشت و اسنایدر و کمپانی برادران وارنر هنوز نحوه بازگشت سوپرمن را تأیید نکرده‌اند اما این تصویر جدید نشان می‌دهد که وقتی او بازگردد با همیشه فرق خواهد داشت.

فیلم سینمایی Justice League «لیگ عدالت» در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ در سینماها اکران می‌شود.

منبع: screencrush

 

Save

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.