تصاویر جدیدی از سانسا استارک و لیتل فینگر سریال Game of Thrones منتشر شدند

5 July 2017 - 22:00

درحالی که تنها دو هفته تا آغاز پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) از شبکه HBO باقی مانده، طرفداران این سریال محبوب تلوزیونی به شدت مشتاق هستند تا ببینند چه اتفاقاتی در انتظار شخصیت های مورد علاقه شان مانند جان اسنو، دنریس تارگارین و سرسی لنستر در کوتاه ترین فصل این سریال که تنها هفت قسمت دارد و از ۱۶ جولای روی آنتن تلوزیون می رود، است. با سینماگیمفا همراه باشید.

دو شخصیتی که توجه مخاطبین را به خود جلب کرده اند، سانسا استارک (سوفی ترنر)، خانم وینترفیل، و لیتل فینگر (ایدن گیلن)، لرد محافظ ویل، می باشند. این دو نفر از فصل چهار که جفری باراتیون (جک گلیسون) در روز عروسی اش مسموم شد و سانسا با کمک لیتل فینگر توانست از قلمرو پادشاهی فرار کند، مورد توجه واقع شدند. از آن زمان به بعد، سانسا دچار تغییر و تحولاتی شد که از یک دختر خام و بی تجربه به یک بازیگر واقعی در این سریال تبدیل شد.

حالا در سایت طرفداران بازی تاج و تخت شبکه HBO، طرفداران می توانند تصاویر جدیدی از سانسا و لیتل فینگر را در وینترفل ببینند و تصویر جدیدی از دنیرس (امیلیا کلارک) را مشاهده کنند که به تخت پادشاهی جدیدش در دراگن استون نگاه می کند. می توانید این تصاویر را در قسمت زیر مشاهده کنید:

با اینکه بیشتر تصاویری که تاکنون از فصل هفت این سریال دیده ایم خیلی درباره داستان چیزی نمی گویند، در عکس سانسا و لیتل فینگر، می بینیم که لیتل فینگر مشتاقانه به چیزی نگاه می کند، در حالی که چشمان سانسا کمی نگران است. قبلا در ماه نوامبر، ترنر خودش گفته بود که سانسا بعد از انتقام گرفتن از رمزی به سفر کاری می رود اما قدرت جدید او باعث نوعی ناامنی شده که می تواند برای او، برادر ناتنی اش، جان اسنو و لیتل فینگر خطرناک باشد، این در صورتی رخ نمی دهد که قدرت جدید و ناامنی او، شکل بهتری پیدا کند.

درحالی که باتوجه به تریلرهای فصل هفتم بازی تاج و تخت، اوضاع برای لیتل فینگر خوب نیست، در تریلرهای منتشر شده دیدیم که جان اسنو با او درگیر می شود که نشان می دهد رازهای خانواده استارک در وینترفل آشکار می شوند. جان به چند دلیل از لیتل فینگر عصبانی است، مهم ترین علت عصبانیت او، احساسات عاشقانه لیتل فینگر نسبت به سانسا است که به چند دلیل اشتباه است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.