جاناتان گروف به زودی کار دوبله ی فیلم Frozen 2 را شروع می کند

6 July 2017 - 22:00

جاناتان گروف (Jonathan Groff) برای ضبط دیالوگ های نقش کریستوف فیلم Frozen 2 که به زودی اکران خواهد شد، آماده می شود. فیلم Frozen که سال ۲۰۱۳ راهی سینماها شد خیلی سریع به بزرگترین پدیده ی استودیو انیمیشن سازی دیزنی در قرن جدید تبدیل شد. این فیلم ترکیبی از فرمول قدیمی دیزنی، موزیکال با شاهزاده ها، براساس ادبیات کلاسیک با آدم برفی که آواز می خواند و حالت مدرن و امروزی بود که مهم ترین رابطه ی آن، رابطه ی عاشقانه یک زوج نبود بلکه رابطه ی دو خواهر، آنا و السا بود. آهنگ های برنده اسکار از رابرت لوپز (Robert Lopez) و کریستن اندرسون-لوپز (Kristen Anderson-Lopez) نیز در این فیلم استفاده شده بودند. با سینماگیمفا همراه باشید.

Frozen بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از طریق باکس آفیس داخلی به دست آورد که از این نظر در رتبه کل ۲۶ ام و چهارم فیلم های انیمیشنی (بعد از انیمیشن هایی همانند Finding Dory و Shrek 2 و The Lion King) قرار گرفت. این فیلم هم چنین محصولاتی مانند لباس، پوشاک و ظرف غذا فروخت و اولین فیلم محبوب نسل کاملی از دختران جوان و پسران است. بنابراین ساخت دنباله ی این فیلم خیلی وقت پیش تایید شده بود و اکنون اعلام شده که سری دوم Frozen اواخر سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. این روزها کمابیش خبرهایی درباره داستان این دنباله می شنویم.


گروف که صداپیشگی کریستوف را در نسخه اصلی این فیلم برعهده داشت، اعلام کرد که این هفته برای ضبط کامل نقش خود در این فیلم آماده می شود. او در مصاحبه ای با Entertainment Weekly به ۳۶ سوال پاسخ داد و درباره برنامه هایش برای سری دوم Frozen گفت:

فکر می کنم دیروز بود که ایمیلی دریافت کردم و قرار شد ظرف یکی دو هفته آینده یا شایدم یک ماه دیگه برای ضبط به استودیو برم. عوامل کار برای ضبط بسیار مصمم و جدی هستند و منم خیلی هیجان دارم. هنوز نمی دونم داستان از چه قراره و فقط قراره کارم رو شروع کنم. خیلی خوشحالم که منم در این فیلم نقشی دارم. همکاری با کارگردان هایی مثل جنیفر لی و کریس باک خیلی هیجان انگیزه، برای همین خوشحالم که دوباره برمی گردم توی همون استودیو و کار دوبله این شخصیت رو انجام میدم. هر چهار نفرشون فوق العاده اند و من عاشقشونم.

وقتی لوپز و اندرسون-لوپز بخاطر نوشتن آهنگ Let It Go این فیلم در سال ۲۰۱۴ برنده اسکار شدند، این شانس را پیدا کردند تا برای بخش انیمیشن پیکسار و دیزنی بخوانند و جان لاستر گفت: “اسکار مبارکتون باشه، حالا وقتشه که Frozen 2 را بسازیم.” حالا که به آرزوشون رسیدند، آیا سری دوم این فیلم هم موفقیت سری اول را خواهد داشت؟ همه ی عوامل و عناصر سری دوم از بازیگران گرفته تا ترانه سراها و کارگردانان شبیه نسخه اصلی هستند و با فاصله ی شش ساله بین این دو فیلم، آنها به اندازه کافی زمان دارند تا صرف این دنباله کنند.

از طرف دیگر، تنها چند دنباله ی انیمیشنی هستند که نسخه اصلی قوی دارند. با این وجود نمی توان به تیم Frozen در این مرحله اعتماد نداشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.