ریبوت Hellboy احتمالا توسط Lionsgate پخش خواهد‌شد

6 July 2017 - 23:59

شرکت Lionsgate در مذاکرات جدی برای پخش ریبوت از Hellboy (پسر جهنمی) است. فیلم جدید با عنوان: Hellboy: Rise of the Blood Queen ( پسر جهنمی: ظهور ملکه‌ی خون) با درخشش دیوید هاربور (David Harbour)که یک ابرقهرمان شیطانی است که اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ در فیلم اصلی Guillermo del Toro بازی کرد، به نمایش‌ گذاشته‌خواهد‌شد. ذر ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در ماه آپریل، مایک میگنولا (Mike Mignola)، سازنده‌ی کامیک-بوک Hellboy (پسرجهنمی) اعلام کرد برنامه‌‌هابی برای ساخت ریبوت از این مجموعه با نیل مارشال (Neil Marshall) وجود دارد.

اندرو کوزبی (Andrew Cosby)، کریستوفر گلدن (Christopher Golden) و میگنولا (Mignola) در حال نوشتن فیلم‌نامه هستند. انتظار می‌رود این پروژه همین پاییز کار خود را آغاز کند. در اوایل امسال، دل تورو (Del Toro) به هواداران از ایجاد یک تیم برای Hellboy 3 (پسرجهنمی ۳) خبرداد، اما آن پروژه با شکست مواجه‌شد.

در آخرین مصاحبه با TheWrap، هاربور (Harbour) این ریبوت را “تاریک‌تر” و با “شخصیت‌های بیش‌تر” توصیف‌کرد. هاربور (Harbour) گفت:

“این شخصیتی است که من دوست‌دارم; من فکرمی‌کنم مایک/میگنولا (Mignola) و تعدادی افراد دیگر در من “چیز‌های عجیبی” دیده‌اند و از من خواستند در Hellboy (پسر جهنمی) بازی کنم.”

او یکی‌دیگر از ضد قهرمان‌های پیچیده‌ای است که مشخصا نمی‌توان گفت خوب یا بد است، او فقط تلاش می‌کند تا کار‌های درست را انجام دهد. من فکر می‌کنم او یک شیطان است، او دیوانه است اما در عین حال او شیرین، آسیب‌پذیر و رنجور است. بنابراین با یک شخصیت پیچیده مواجه‌ایم.

منبع: TheWrap

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.