گیل سیمون به نوشتن فیلم‌نامه برای ادامه فیلم Power Rangers علاقه‌مند شده است

6 July 2017 - 22:37

نویسنده کتاب‌های کامیک، گیل سیمون (Gail Simone)، به نظر علاقه‌ای ذاتی به نوشتن فیلم‌نامه‌ای برای سری Power Rangers دارد. دو دهه بعد از فیلم اصلی که توسط مایتی مورفین (Mighty Morphin) در تلویزیون به نمایش درآمد، Dean Israelite نسخه بازسازی شده‌ای از فیلم  Power Rangers را کارگردانی کرد که اوایل امسال عرضه شد است. این موضوع واقعا تعجب بر‌انگیز بود که Lionsgate و Saban ‌(شرکت‌های سازنده فیلم) تلاش به احیا فرانچایز Power Rangers کردند، با توجه به اینکه با مخاطبانی متفاوت نسبت به گذشته روبه‌رو هستند (به ویژه نفو‌ذ و رخنه فیلم‌های ابرقهرمانی جدید در چند سال اخیر). در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید

اگرچه تلاش آن‌ها برای بازساخت فیلم Power Rangers با رضایت طرفداران و علاقه‌مندان به سینما همراه شد اما نتوانست آنطور که باید و شاید رضایت منتقدان را به خود جلب کند. این یک موضوع مخفی نیست که استودیو میخواهد این فرانچایز را بیش‌تر در جهت رضایت طرفداران عرصه سینما مدرن و به سلیقه خود عرضه کند، این نوع از ساخت که نتوانست رضایت منتقدان را به همراه باشد به معنای این نیست که (فیلم Power Rangers) طرفداری نخواهد داشت.

فیلم Power Rangers از هفته گذشته، به صورت ویدیو‌ای خانگی عرضه شد و در صدر جدول فروش فیلم‌های خانگی قرار گرفت، و این‌طور به نظر می‌رسد که گیل سیمون (Gail Simone) در تعطیلات آخر هفته خود فیلم Power Rangers که با کارگردانی Israelite صورت گرفته است را دیده است و عاشق شخصیت‌های فیلم شد، به شدتی که می‌خواهد خود، دنباله‌ای برای این فیلم‌نامه بنویسد.

برای کسانی که نمی‌دانند باید بگویم که Simone نویسنده کتاب‌های کامیک است که شامل Wonder Woman، ‌Batgirl و حتی Deadpool می‌شود. او همچنین در نوشتن فیلم‌نامه و نمایش‌نامه های تلویزیونی تجربه دارد که Birds of Pray و Batman: The Brave and the Bold از جمله آن‌ها هستند. با توجه به رزومه کاری او، اگر بخواهیم بگوییم چه کسی می‌تواند فیلم Power Rangers را به صورت مدرن، برای مخاطبانی بیش‌تر به نمایش درآورد، او کسی جز Simone نیست. اما سوال اینجاست که آیا فیلم Power Rangers دیگری ساخته می‌شود؟

دو استودیو فیلم سازی Lionsgate و Saban از ابتدا قصد داشتن که این بازساخت که با کارگردانی Israelite صورت می‌گیرد به صورت یک فیلمی ادامه‌دار باشد که بتواند با بقیه فیلم‌های ابرقهرمانی رقابت کند. هرچند این فیلم آن طور که میخواست نتوانست پول پارو کند و فورا به ساخت ادامه فیلم بپردازد، اما هنوز به لطف فروش تجاری‌اش امید برای ساخت Power Rangers دیگری وجود دارد. ما فقط می‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم که چه اتفاقی برای این فرانچایز خواهد افتاد و اینکه آیا Simone به آرزویش می‌رسد؟

منبع:Screenrant

 

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.