جواب قاطع جول کینمن به نقدهای منفی فیلم Suicide Squad

16 August 2016 - 22:00

می‌دانید که فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» نقدهای خوبی از طرف منتقدان دریافت نکرده است. مشخص است که اقتباس اخیر سینمایی از گروه ضربت معروف دنیای DC، اختلافی عجیب بین طرفداران و منتقدان به وجود آورده‌. حال جول کینمن هم به این قضیه واکنش نشان می‌دهد. با سینما‌گیمفا همراه باشید. این موضوع بیشتر از همه جول کینمن (Joel Kinnaman) بازیگر شخصیت ریک فلگ را ناراحت کرده و او در این رابطه، جوابی قاطع به واکنش‌های منفی به فیلم داده‌است:

البته که گرفتن نقدهای خوب خوشایند است، ولی اکثر بازیگرها ۹۵% موارد به این موضوع اعتقاد نداریم. شما باید خودتان را در مقابل اینکه بقیه چه فکری می‌کنند مقاوم کنید. در فیلمی مثل Suicide Squad هدف اصلی سرگرمی است. این فیلم موضوعات سیاسی را دنبال نمی‌کند، به مسائل عمقی نمی‌پردازد و فقط می‌خواهد این شخصیت‌ها را به بهترین نحو ممکن نمایش‌ دهد. پس با داشتن این هدف، چیزی که اهمیت بیشتری دارد، رضایت طرفداران هستند نه منتقدان. من از نقدهایی که بعضی مجله‌ها برای ما نوشتند ناراحت شدم و به نظرم این نقدها ناعادلانه بود. ولی در عین‌حال، واکنش طرفداران به این موضوع بسیار من را خوشحال کرد. من اصلا یادم نمی‌آید که تا به حال چنین اختلافی بین طرفداران و منتقدان به وجود آمده‌ باشد. واقعا اختلاف بزرگی است!

در مصاحبه اخیر با Yahoo Movies، جول کینمن در جواب نقدهای منفی وارد به فیلم گفت که زندگی به عنوان بازیگر این درس را به او داده‌است که این نوع نقدها را نادیده بگیرد. در ادامه او به این موضوع نیز اشاره کرد که ماجراجویی‌های DC در دنیای ابرقهرمان‌ها هیچ‌وقت قصد راضی نگه‌داشتن منتقدان به اندازه طرفداران را نداشته‌است و این نقدهای غیراخلاقی نتیجه این سیاست درست است. فیلم برای طرفداران سرگرم‌کننده بوده و این تنها مسئله‌ای است که برای این بازیگر اهمیت دارد.

البته او در این مورد حق دارد، چرا که فیلم به طور بی‌سابقه‌ای بین طرفداران و منتقدان اختلاف ایجاد کرده‌است. این موضوع تا جایی پیش رفت که حتی عده‌ای از طرفداران پروپاقرص این فیلم قصد تعطیلی سایت راتن تومیتوز را برای نقدهای منفی آن داشتند. البته این عمل به نتیجه‌ای نرسید ولی این موضوع را ثابت کرد که Suicide Squad در جامعه، طرفداران سرسختی دارد. این موضوع تبدیل به روند کار DC شده‌است، چرا که قبلا نیز همین پدیده در فیلم‌های Man of Steel و Batman V Superman اتفاق افتاده‌بود.

جدا از این موضوع، به نظر می‌آید حواشی فیلم جوخه انتحار باعث دلسردی جول کینمن از حضور در فیلم‌ها با شخصیت ریک فلگ نشده‌است و او حاظر است بار دیگر برای بازی در این نقش با DC همکاری داشته‌باشد. اون اضافه کرد که اگر در آینده قرارباشد برای این فیلم دنباله‌ای ساخته شود و دلیلی منطقی برای حظور ریک فلگ در فیلم باشد، حاظر است دوباره در آن فیلم ایفای نقش کند.

نهایتا اینکه به نظر می‌آید جول کینمن جواب رضایت بخشی (از نظر خودش) به نقدهای منفی فیلم Suicide Squad داده است. فیلم شاید عملکرد ضعیفی از نظر منتقدان داشته باشد، ولی طرفداران از آن لذت بردند و به نظر می‌آید این تنها موضوعی است که برای این بازیگر اهمیت دارد.

منبع: Cinemablend

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.