Captain Marvel فیلم آینده نیک فیوری خواهد بود

7 July 2017 - 23:00

ساموئل ال‌جکسون (Samuel L. Jackson) قصد دارد تا شخصیت مشهور خودش‌ یعنی نیک فیوری (Nick Fury) را در فیلم Captain Marvel (کاپتان مارول) در سال ۲۰۱۹ بازسازی کند. فیوری (Fury) یکی از اولین شخصیت‌هایی بود که مخاطبان در دنیای سینماتیک مارول مشاهده‌کردند که اولین بار در فیلم Iron Man (مردآهنی) در سال ۲۰۰۸ ظاهر شد. او به انتقام‌جویان اصلی در محافظت از نیویورک در برابر تهدید چیتااوری (Chitauri) کمک‌کرد. فیوری (Fury) در چندین فیلم مارول از جمله هر دو فیلم Avengers (انتقام‌جویان) و Captain America: The Winter soldier (کاپتان آمریکا: سرباز زمستانی) حضور داشت. جکسون (Jackson) در فیلم سال بعد Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بینهایت) و ادامه‌ی آن حضور خواهد داشت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اما همان‌طور که رابرت داونی ( Robert Downey) چندین بار گفته‌است، بازیگران ماهیت اصلی خود را زمانی نشان‌خواهند‌ داد که یک داستان قوی وجود داشته‌باشد. اکنون شایعاتی که در آخر هفته پیش ایجاد شده‌بود به نظر محقق شده‌اند. درحال حاضر در مورد این‌که نقش فیوری (Fury) به‌عنوان کاپتان مارول (Captain Marvel) چقدر بزرگ خواهد‌بود، نمی‌توان چیزی گفت اما می‌دانیم جکسون (Jackson) در آن حضور خواهد‌داشت. با این‌حال مارول در این مورد هنوز اظهار‌نظر رسمی نکرده است، اما اگر تمام این‌ها را درست بدانیم باید به‌زودی منتظر یک بیانیه رسمی باشیم.

به‌علت این‌که جزییات برنامه‌ریزی برای کاپتان مارول (Captain Marvel) پنهان می‌شود، گفتن این‌که دقیقا فیوری (Fury) چقدر در داستان اهمیت دارد سخت است. قطعا فیوری تجربه‌های بسیاری دارد. او می‌تواند یک مشاور بسیار خوب برای جدید‌ترین ابر‌قهرمان در فیلم باشد.

مارول همچنین برنامه‌هایی در کامیک-کان امسال در سن دیگو خواهد‌داشت، بنابراین شاید برخی از آگهی‌ها از کاپتان مارول خبر بدهد. گفته‎‌می‌شود فیلم‌برداری این فیلم در ژانویه‌ی ۲۰۱۸ شروع می‌شود. پس آگاهی از چگونگی داستان و اطلاعات بازیگران می‌تواند جالب توجه‌باشد. هنوز تا آماده‌سازی فیلم Captain Marvel (کاپتان مارول) زمان زیادی باقی‌مانده‌است، که یعنی Black Panther (پلنگ سیاه) و Infinity War (نبرد بینهایت)، امسال بیشتر در اولویت است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.