جواب کارگردان Fate of the Furious به انتقادهای میشل رادریگز

8 July 2017 - 09:00

کارگردان فیلم  Fate of the Furious، اف. گری گِری (F. Gary Grey) با انتقادهای اخیر میشل رادریگز (Michelle Rodriguez)  از این فرنچایز مخالف است. هشتمین سری از مجموعه فیلم های سریع و خشن، بخاطر کشمکش میان دیان جانسون (Dwayne Johnson) و وین دیزل (Vin Diesel) مورد توجه قرار گرفته بود و حالا مشکل دیگری به وجود آمده که این فیلم را تیتر اول اخبار کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

اواخر ماه ژوئن، میشل رادریگز که از ابتدای این مجموعه در آن بازی کرده، پست اینستاگرامی منتشر کرد که در آن می گوید از نحوه مدیریت شخصیت های زن داستان راضی نبوده و اگر این مشکل حل نشود او از این مجموعه جدا می شود. وین دیزل نیز با انتشار ویدئویی از او حمایت کرده و رادریگز گفته منظورش دیزل نبوده است. حالا یک نفر سوم هم وارد این بحث شده است.

وقتی سایت Screen Rant با کارگردان فیلم سرنوشت خشن، اف. گری گری صحبت کرد، از او درباره انتقادات رادریگز از این فیلم پرسیده شد و او در حالی که معتقد بود رادریگز تنها از مشکلاتش صحبت کرده اما فیلمش را مقصر این قضیه نمی دانست:

قبل از هر چیزی باید بگم که من خیلی میشل رو دوست دارم. من خیلی دوستش دارم. و امیدوارم هر چی جلو میریم راضی بشه. من شخصا فقط می توانم درباره فیلم خودم نظر بدم. من فقط می توانم درباره سری هشتم حرف بزنم و شخصا احساس می کنم کار ما خیلی هم خوب بود. در این سری دیدیم که شخصیت چارلیز خیلی قوی بود و او قهرمان فوق العاده ای در کل فرنچایز بوده است. من از کار کردن با هلن میرن (Helen Mirren) لذت بردم و فکر می کنم او هم فوق العاده است. از کار میشل و ناتالی امانوئل (Natalie Emmanuel) هم لذت بردم. من نمی توانم درباره احساسات او نسبت به فرنچایز صحبت کنم چون من فقط مسئول یک سری از این فرنچایز هستم و امیدوارم با پیشرفت این فرنچایز، او هم راضی تر شود. فکر می کنم اولین زن تبهکار، چارلیز است که فوق العاده بود.

قطعا می توان گفت که گری فقط درباره فیلم سرنوشت خشن صحبت کرده و کار به دیگر فیلم های این فرنچایز ندارد اما او به خوبی از فیلمش دفاع کرده است. او منظور خاصی دارد. با بردن اسم شخصیت های متعدد زن، از جمله سایفر که تبهکاران سه سری قبل را دور هم جمع می کند، مشخص است که مجموعه گسترده ای برای مدیریت شخصیت های زن وجود دارد و این نشان می دهد که این فرنچایز بخاطر پراکندگی کلی اش مشهور است.

گفته می شود لتی تورتو (Letty Toretto) نقش کوتاهی در این فیلم دارد، اگرچه دام به دوستانش پشت کرده و به همسر جدیدش ناگهان خیانت می کند. در این سری خیلی به این موضوع پرداخته نمی شود که این مسئله چه تاثیری روی شخصیت رادریگز می گذارد. برای همین است که او از نظر شخصی در این مرحله ناامید می شود.

با توجه به جواب هایی که به حرف های رادریگز داده شده، مشخص است که این بحث ها هنوز تمام نشده اند. این بازیگر قبلا از این مجموعه جدا شده بود، او در آغاز سریع و خشن ۴  تقریبا کشته شده بود و در سری ششم نجات پیدا کرد اما جدایی او اینبار گویا قطعی است.

نسخه اچ دی دیجیتال فیلم سرنوشت خشن منتشر شده و ۱۱ جولای کیفیت ۴K اولترا اچ دی و بلوری و دی وی دی آن منتشر خواهد شد.

منبع: screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.