کارگردان فیلم دراماتیک Room به ساخت فیلمی جدید مشغول است

8 July 2017 - 10:33

فیلم Room که توسط لنی آبراهام (Lenny Abrahamson) ساخته شده، فیلمی دراماتیک و ماوراطبیعی است. فیلم جدیدش که The Little Stranger نام دارد، از رمانی با همین نام در حال ساخت است، تعدادی از بازیگران این فیلم از چهره‌های سرشناس اخیر سینمای آمریکا و انگلستان هستند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Abrahamson با کارگردانی فیلم احساسی و تکان دهنده Room سرشناس شد، داستان فیلم ربوده شدن زنی را روایت می‌کند که به مدت ۷ سال در اسارت به سر می‌برد و صاحب فرزندی ۵ ساله است (با بازیگری Jacob Tremblay). این فیلم برای Brie Larson (که در فیلم Kong: Skull Island هم اخیرا نقش‌آفرینی کرده است) یک جایزه‌ اسکار به ارمغان آورد. هر چند این کارگردان ایرلندی چندین و چند فیلم خیلی خوب ساخته است، نظیر فیلم کمدی-درام Frank که با همکاری Michael Fassbender (کارگردان فیلم X-Men: Apocalypse) ساخته است و فیلم What Richard Did که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد اما او در فیلم اخیر خود مشابه فیلم‌های قبلی خود داستانی درام را به تصویر می‌کشید اما در آن ترس و فوق طبیعی بودن را چاشنی کار خود قرار داد.

طبق گزارش Screen Daily عکس‌برداری فیلم The Little Stranger در انگلستان آغاز شده است، به علت این‌ که کار‌های اجرایی( نظیر عکس‌برداری و فیلم برداری) در مکان‌های مختلفی از جمله لندن و شهرستان خوش منظره Yorkshire صورت می‌گیرد این‌طور انتظار می‌رود که فیلم‌برداری حدود ۱۰ هفته طول بکشد. داستان فیلم در اواخر دهه ۱۹۴۰ میلادی رخ می‌دهد و داستان Dr. Faraday که فرزند یک خدمت‌کار است را روایت می‌کند، او (Dr. Faraday) را به یک عمارت بزرگی احضار می‌کنند (که قبلا مادرش هم یک‌بار در آنجا کار کرده بود) اما خانواده‌ای که در این عمارت زندگی می‌کنند اکنون توسط موجودی که در این دنیا شناخته شده نیست، تسخیر شده‌اند.

Domnhall Gleason (ستاره فیلم Star Wars: The Force Awakens) در نقش Faraday بازی می‌کند، دیگر بازیگران فیلم Ruth Wilson (که در فیلم The Affair نقش‌آفرینی کرده است)، Will Poulter و Charlotte Rampling هستند. رمان The Little Stranger در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، این رمان به علت روایت داستانی تلفیقی از ارواح و به تصویر کشیدن تحولی اجتماعی در دورانی که بریتانیا در جنگ بود، توانست دیگران را به تحسین وا دارد.

اگر چه هنوز تاریخ عرضه این فیلم مشخص نیست، اما از قبل قرار شده است که توسط کمپانی Pathé این فیلم در انگلستان، سوییس و فرانسه توزیع شود و کمپانی Focus Features به عرضه این فیلم در ایالات متحده می‌پردازد و در نهایت کمپانی Universal Pictures به عرضه جهانی این فیلم می‌پردازد. اگر چه Abrahamson تا حالا در این ژانر فیلم نساخته است، اما این سبک از داستان به نظر می‌اید که از آن دست سبک‌هایی است که او به خوبی از عهده ساختش بر می‌آید. ما اکنون منتظر خبر‌های بیشتر و همچنین مشاهده اولین تریلر این فیلم هستیم. منتظر خبر‌های بیشتری از این فیلم باشید.

منبع:Screen Daily

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.