آغاز فیلم برداری فصل سوم سریال Legends of Tomorrow| عنوان قسمت دوم مشخص شد

8 July 2017 - 14:00

تولید فصل سوم سریال Legends of Tomorrow (افسانه های فردا) با حضور کارگردان نام آشنایی آغاز شده است. با برگشت Arrowverse در ابتدای ماه اکتبر به شبکه  CW  نویسندگی و تولید این سریال برای فصل جدید در حال انجام است. در مورد سریال افسانه ها، می دانیم که فصل جدید آن به آسیب افسانه ها می پردازد که با گذر زمان اتفاق افتاده است. بخشی از آن پایه و اساس سریال را تغییر داده و باعث برجود آمدن دوره های زمانی می شود که بسیار متفاوت تر از آنچه دیدیم هستند. با این حال، ریپ هانتر (Rio Hunter) در این فصل قهرمان (نه تبهکار) خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل سوم سریال Legends of Tomorrow احتمالات زیادی را برای این سریال به همراه دارد که آن را از آغاز یکی از سریال های اقتباس شده از کتاب کامیک فوق العاده ای در تلوزیون کرده است. اگرچه همه چیز با وقوع کراس اور بزرگ Arrowverse در سال ۲۰۱۷ شروع می شود، نیمه اول فصل سوم این سریال بیشتر به ورژن جدیدی از زمانی که افسانه ها خودشان باید با آن سروکار داشته باشند، می پردازد. این یعنی شخصیت های جدید دی سی باید با هم متحد شوند و این دری را برای حضور چند شخصیت تاریخی جدید باز می کند. حالا این ایده را در ذهن داریم که چگونه همه چیز رخ می دهد.

تهیه کننده اصلی این سریال، مارک گاگینهم (Marc Guggenheim) کاور قسمت دوم فصل سوم افسانه ها را توییت کرده که نشان می دهد این اولین قسمت فیلم برداری شده از این فصل است. برای سریالی که بیشتر به سفر زمان می پردازد، برای همین منطقی بنظر می رسد که کار فیلم برداری اش خارج از برنامه بوده و به ترتیب نباشد. این توییت همچنین نشان می دهد که عنوان قسمت دوم چیست و اشاره بر یکی از شخصیت های جدیدی دارد که به ما معرفی خواهد شد:

این خبر نیز تایید شد که قرار است بیلی زان (Billy Zane) در نقش پی. تی. بارنوم در فصل سوم این سریال ظاهر شود و بنظر می رسد او در قسمت دوم نمایان می شود.

با اینکه عنوان قسمت دوم می تواند اشاره بر خود افسانه ها داشته باشد، می توان به جرات گفت که در این قسمت شاهد حضور سیرک بارنوم خواهیم بود. باتوجه به بهم ریخته بودن زمان در این سریال کاملا مشخص نیست این سیرک چه شکلی خواهد بود.

خبر جالب دیگر این است که کوین تانکارون (Kevin Rancharoen) این قسمت را کارگردانی خواهد کرد. او تجربه کارگردانی سریال هایی همچون Arrow، Agents of S.H.I.E.L.D.  را داشته و بهترین لحظات را در این سریال ها رقم زده است. او قسمت Shotgun  فصل دوم Legends را نیز کارگردانی کرده که سکانس های اکشن جذابی بین ویکسن و قناری سفید داشت. از آنجا که کایتی لوتز (Caity Litz) می تواند به خوبی برقصد، تانکارون بهترین بازی را از این بازیگر خواهد گرفت.

منبع:  screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.