فصل دوم سریال Castlevania تایید شد

8 July 2017 - 19:45

آنان که شیفته انیمیشن Castlevania هستند، باید منتظر بقیه ماجرا نیز باشند. اکنون تایید شده است که آدی شانکار (Adi Shankar) تهیه‌کننده فصل اول سریال Castlevania بیکار ننشسته و برای ساخت فصل دوم آن دست به کار خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Deadline تایید کرد که فصل دوم این سریال که از شبکه نتفلیکس به نمایش در خواهد آمد، بر خلاف اینکه قرار بود فقط ۴ قسمت باشد با ۸ قسمت تایید رسمی شده است. فصل اول این سریال همین جمعه (۷ جولای) به نمایش در‌آمد.

برای کسانی که با این سریال جدید آشنایی ندارند، باید بگوییم که یکی از صداپیشگان آن ستاره سریال‌های Preacher و Outlander هست یعنی گراهام مک‌تاویش (Graham McTavish) که در نقش دراکولا صدا‌پیشگی می‌کند و در پی آن ریچارد آرمیتاژ (Richard Armitage) در نقش ترور بلمونت، جیمز کالیس (James Callis) در نقش آلوکارد ، آلهاندرو رینسو (Alejandra Reynoso) در نقش سیفا، امیلی اسوالو (Emily Swallow) در نقش لیزا تمپس، ستاره فیلم Orphan Black و Watchmen یعنی مت فروور (Matt Frewer) در نقش بیشاپ و تونی آمندولا (Tony Amendola) در نقش الدر به صدا‌پیشگی می‌پردازند.

با اقتباس داستان از Castlevania III: Dracula’s Curse، که یکی از سری بازی‌های این فرانچایز است، قسمت اول ساخته شد، که به روایت داستان آخرین بازمانده از اعضای خاندان بلمونت می‌پردازد که او سعی در حفظ اروپای شرقی در برابر دستان Vlad Dracula دارد. این سریال دارای درجه سنی R است و همچنین مدیر اجرایی فیلم Adventure Time یعنی Seibert با شانکار (Shankar) در ساخت این فیلم همکاری می‌کند.

شانکار (Shankar) همچنین بر روی ساخت انیمیشن سریالی Assassin’s Creed هم‌اکنون کار‌ می‌کند. همین‌طور می‌توانید تمام قسمت‌های این سریال را هم اکنون از شبکه نتفلیکس تماشا کنید.

منبع:Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.