«مردعنکبوتی: بازگشت به خانه» بالاترین امتیاز را در وبسایت Rotten Tomatoes برای یک فیلم ابرقهرمانانه کسب‌کرد

8 July 2017 - 23:00

Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت‌به‌خانه)، بالاترین امتیاز یک فیلم ابر‌قهرمانانه در سایت Rotten Tomatoes (روتن تومیتوز)کسب کرده‌است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با امتیاز ۹۴ درصد این فیلم هم‌رده‌ی فیلم‌های Spider-Man 2 (مردعنکبوتی ۲) در سال ۲۰۰۴، Iron Man (مردآهنی) ۲۰۰۸ و The Dark Night (شوالیه‌ی تاریکی) شده‌است. در یک مقایسه، فیلم ماه گذشته‌ی Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) امتیاز ۹۲ را بدست‌آورد.

Spider-Man: Homecoming (مردعنکبوتی: بازگشت به خانه) از دنیای سینماتیک مارول (MCU) به تنهایی در عنوان نخست ایستاده‌است. این فیلم با الهام‌گرفتتن از فیلم مردعنکبوتی اصلی مارول، یک کمدی است از گذشته‌ای که تام هالتد (Tom Holland)/ پیتر پارکر (Peter Parker) را دنبال می‌کند و یک توازن بین هویت دوگانه‌ی یک ابرقهرمان تازه که زندگی روزمره‌ی یک نوجوان دبیرستانی را هدایت می‌کند، برقرار کرده‌است.

فیلم با بازخورد‌های مثبتی روبرو شده‌است و با توجه به عملکرد خوب هالند (Holland) باید از وی تقدیر شود. بعضی از منتقدان می‌گویند فیلم به‌نظر می‌رسد بهتراست به‌عنوان یک کمدی نوجوانان مطرح شود نه یک درام ابرقهرمانانه، هر چند این موضوع باعث می‌شود که به فیلم تنوع بخشیده شود.

منبع: TheWrap

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.