گیشه سینمای ایران| «رگ خواب» به فروش دو میلیاردی رسید

9 July 2017 - 10:17

در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، سه فیلم «نهنگ عنبر: سلکشن رویا»، «اکسیدان» و «رگ خواب» به ترتیب بالاترین میزان فروش را نسبت به سایر فیلم‌های روی پرده به خود اختصاص دادند. همچنین، فیلم «مادر قلب اتمی» ساخته علی احمدزاده توانست در آستانه فروش یک و نیم میلیارد تومانی قرار گیرد. از نکات عجیب آمار فروش این هفته نیز می‌توان به افتتاحیه ضعیف فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» ساخته منوچهر هادی اشاره کرد.

کارگر ساده نیازمندیم

فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» ساخته منوچهر هادی با بازی آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، مهران احمدی و بهرام افشاری که برای اولین بار در سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای تهران روی پرده رفت. غلامرضا فرجی مدیر پخش «بهمن سبز» با بیان این‌که نمایش این فیلم در سینماهای شهرستان آغاز نشده است، فروش افتتاحیه «کارگر ساده نیازمندیم» در سه روز اول اکران آن را تنها ۴۵ میلیون تومان اعلام کرد.

اکسیدان 

کمدی «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی از ۳۰ خرداد در سینماهای کشور به نمایش درآمده است. در این فیلم سینمایی که با تحریم حوزه هنری هم مواجه شده، جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی ، لیندا کیانی و … ایفای نقش کرده‌اند. حبیب اسماعیلی مدیر عامل «رسانه فیلمسازان» فروش این فیلم کمدی تا پایان شب گذشته را ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم سینمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۲۰ و ۲۷۰ میلیون تومان فروش کرده است.

رگ خواب 

فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت‌الله با بازی لیلا حاتمی، کوروش تهامی و الهام کردا، بعد از گذشت ۲۲ روز از آغاز اکرانش، ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان فروش کرده است. روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» درآمد «رگ خواب» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته را به ترتیب ۱۴۵ و ۱۷۸ میلیون تومان اعلام می‌کند. لیلا حاتمی سال گذشته برای بازی در این فیلم سینمایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

زیر سقف دودی

آخرین ساخته پوران درخشنده که سال گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از هفدهم خرداد ماه در سینماهای کشور اکران شده است. در این فیلم سینمایی فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی و مریم بوبانی ایفای نقش کرده‌اند. «زیر سقف دودی» تا پایان شب گذشته (جمعه)  یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم سینمایی همچنین در روزهای پایانی هفته گذشته در مجموع ۱۰۳ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

مادر قلب اتمی

«مادر قلب اتمی» و «اکسیدان» را می‌توان به عنوان پرحاشیه‌ترین فیلم‌های این روزهای سینمای ایران معرفی کرد. فیلم اول که همچون «اکسیدان» با تحریم حوزه هنری مواجه شده و اخیرا مورد انتقاد برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم قرار گرفته، به گفته سعید خانی تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان فروش کرده است. «مادر قلب اتمی» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۰ و ۲۲ میلیون تومان فروخت.

برادرم خسرو

اولین فیلم سینمایی احسان بیگلری با بازی شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی و بیتا فرهی، برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی که از بیستم اردیبهشت در سینماهای کشور اکران شده، تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در تهران و ۶۶۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کرده است. «برادرم خسرو» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۳ و ۳۲ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

نهنگ عنبر: سلکشن رویا

پرفروش‌ترین فیلم این روزهای سینمای ایران با بازی رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی و … از بیستم اردیبهشت‌ ماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمده است. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته ۱۷ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان فروش کرده که سهم سینماهای تهران از این مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان بوده است. «نهنگ عنبر ۲» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۷۶ و ۳۰۴ میلیون تومان فروش کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.