ساخت سریال جدید شبکه HBO با همکای رابرت داونی جونیور و خالق True Detective

17 August 2016 - 00:00

در این چند سال اخیر، سریال‌های تلویزیونی به مکانی برای استعدادهای درجه یک صنعت تبدیل شده است تا در آن آثار خود را خلق کنند یا در سریال‌هایی با کیفیت حضور داشته باشند. به همین خاطر پیشرفت بسیار زیادی را در این زمینه مشاهده کرده‌ایم. اکنون نوبت یکی دیگر از ستارگان یعنی رابرت داونی جونیور ( Robert Downey Jr) این صنعت رسیده تا به سمت تلویزیون و سریال‌های آن بازگردد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  جای تعجب ندارد که ستاره سری Iron Man «مرد آهنی» و Sherlock Holmes «شرلوک هولمز» قصد بازگشت به تلویزیون را داشته باشد. با توجه به گزارشات سایت Variety، نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) که خالق سریال تلویزیونی True Detective است، قصد نوشتن داستانی برای سریال تلویزیونی جدیدی دارد که در آن رابرت داونی جونیور در نقش تهیه کننده و همچنین بازیگر در آن حضور خواهد داشت. این سریال توسط شبکه HBO پخش خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد این سریال براساس Perry Mason ساخته شود و یک بازسازی از آن باشد. در گذشته قرار بود رابرت داونی جونیور با همکاری شرکت برادران وارنر یک فیلم سینمایی از این اثر قدیمی بسازند‌‌ اما به نظر می‌رسد اکنون اوضاع تفاوت کرده است و Perry Mason را بار دیگر در قالب یک سریال تلویزیونی خواهیم دید. رابرت داونی جونیور در گذشته هم در سریال تلویزیون حضور داشته ولی این اثر می‌تواند بزرگ‌ترین کار و نقش او در تلویزیون باشد.

Perry Mason در اصل رمانی درباره یک وکیل مدافع جنایی است که در سال ۱۹۳۳ توسط ارل استنلی (Erle Stanley) نوشته شد. همچنین سریالی از این اثر هم در گذشته و از سال ۱۹۵۷ تا ۱۹۶۶ با بازی ریموند بر (Erle Stanley) پخش شد.

نظر شما در خصوص همکاری رابرت داونی جونیور با نیک پیزولاتو، خالق سریال تلویزیونی True Detective، برای ساخت یک سریال تلویزیونی جدید چیست؟ به نظر هیجان انگیز می‌رسد.

منبع: Screenrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.