فصل چهارم سریال گاتهام به سمت آشکار‌کردن شخصیت بتمن می‌رود

10 July 2017 - 19:00

دیوید مازوز (David Mazouz)، ستاره‌ی گاتهام (Gotham) تصور می‌کند بتمن در این سریال دقیقا در مسیر خودش قرار دارد. فصل قبلی عمدتا در مورد ساختن دنیایی بود که قهرمان در آنجا ساکن شود تا نهایتا شخصیت بتمن معرفی گردد. و پس از یک صحنه‌ی کلیدی در انتهای فصل سوم، ما بروس وین (Bruce Wayne) را می‌بینیم که شخصیتی خودمختار به خود می‌گیرد. در فصل چهارم ادامه‌ی این داستان را مشاهده می‌کنیم، به طوری‌که بروس، یک هویت جداگانه برای فعالیت‌های شبانه‌ی خود دارد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به‌نظر می‌رسد بینندگان در فصل چهارم یک نوع از پروتو-بتمن (Proto-Batman) را ببینند. شاید به استاندارد “سال اول” کاملا شبیه نباشد، اما شروعی برای شخصیت جنایت‌کار بتمن خواهد‌بود. مازوز (Mazouz) که شخصیت بتمن را در این سریال به تصویر می‌کشد، به‌وضوح انتظار دارد که در داستان بتمن برای مدتی طولانی بازی‌کند و بیان می‌کند که شخصیت او جزء مهمی از فصل چهارم خواهد‌بود.

مازوز در هنگام صحبت با Comic Book، این ایده‌را مطرح کرد که همراه‌ با داشتن یک شخصیت خودمختار، موارد دیگری نیز وجود دارد:

بروس در حقیقت شخصیتی خودمختار به خود گرفته‌است و همه چیز باید در راستای آن باشد. اگر شخصیتی دیگر داشت، مثلا عامه‌پسند، این شخصیت همیشه بخشی از بروس را در طول سریال تشکیل می‌داد. رابطه‌ی او با دیگر افراد نیز بر همین پایه است. بتمن دارد می‌آید!

نویسندگان این سریال، پیش‌از این گفته‌اند که سریال، وقتی بروس تجهیزاتش را می‌پوشد به اتمام می‌رسد. با این‌حال، آن‌ها قطعا به‌دنبال این‌ هستند که بتمن در طول سریال به یک جنگ‌جوی شنل‌دار تبدیل گردد. مازوز همچنین اشاره کرد که او در ابتدا نگران بود که اگر نویسندگان به دوران خودمختاری بتمن برگردند، داستان بتمن کمی دچار رکود خواهد‌شد.

مورد دیگری که من نگران آن بودم، این‌بود که ما داشتیم به فصل چهارم می‌رفتیم، و نویسنده‌ها هم همین کار را می‌کردند. می‌دانید، من فکر می‌کنم ما این‌کار را کمی سریع انجام دادیم. بیایید به عقب برگردیم، دقیقا برعکس آن اتفاق افتاد. مسیر ما دقیقا به همان سو رفت. من می‌دانم و می‌خواهم بگویم این مسیر یه‌سرعت طی‌ می‌شود و متوقف نخواهدشد.

از صحبت‌های او می‌توان نتیجه گرفت بتمن در فصل چهارم بی‌احساس تر از چیزی‌است که تصور می‌شد. در حالی‌که هنوز هیچ صحبتی از فصل پنجم سریال به‌میان نیامده‌است، احتمالا کسانی‌که سریال‌ را پخش می‌کنند، بر سر اینکه بتمن زودتر از زمان مقرر پخش‌ شود، بحث خواهند‌کرد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.