مراحل فیلمبرداری فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom به اتمام رسید

10 July 2017 - 23:59

مراحل فیلمبرداری فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom «جهان ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» به اتمام رسید. این فیلم دنباله‌ای بر نسخه بازسازی شده سری محبوب و کلاسیک Jurassic Park «پارک ژوراسیک» اثر استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) است که توسط جی.اِی بایونا (J.A. Bayona) کارگردانی شده است. ساخت نسخه اصلی این سری بازسازی شده را کالین ترورو (Colin Trevorrow) برعهده داشته است. بایونا با همراهی ترورو ماجراجویی‌های ایسلا نوبلار (Isla Nublar) را ادامه داده است. کریس پرات (Chris Pratt) و بریس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) به همراه جف گولدبلوم (Jeff Goldblum) در نقش به یادماندنی دکتر یان مالکوم (Dr. Ian Malcolm) برای تکرار نقش‌های خود به این دنباله بازگشته‌اند. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلمبرداری این فیلم از چند ماه پیش آغاز گردید و تیم ساخت و بازیگری آن ابتدا در لندن و سپس در منطقه‌ای در هاوایی به منظور ضبط صحنه‌های مورد نظر حضور یافتند. پیش از این، فرانک مارشال (Frank Marshall) که تهیه‌کننده این اثر است اعلام کرده بود که مراحل فیلمبرداری «جهان ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» در همین هفته به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام بایونا در شبکه اجتماعی توییتر، مراحل فیلمبرداری فیلم «جهان ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» پس از چهار ماه به اتمام رسیده است. مراحل ضبط صحنه‌های این دنباله از تاریخ جمعه ۶ اسفند ماه (۲۴ فوریه) آغاز گردیده بود.

ترورو نیز با انتشار تصویری از بایونا در توییتر خود، اتمام فرآیند فیلمبرداری «جهان ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» را به او تبریک گفت. وی به تحسین ساخته جدید بایونا پرداخته و «جهان ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» را بهتر از نسخه اصلی آن دانسته است. ترورو پیش از این ابراز کرده بود که این دنباله بیشتر بر روی ترس و دایناسورهای ترسناک‌تر تمرکز خواهد داشت.

با اتمام مراحل فیلمبرداری «جهان ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده»، تا اکران آن کمتر از یک سال دیگر زمان باقی است و بی‌شک تیم توسعه وقت کافی جهت پیشبرد اهداف خود را خواهند داشت. فیلم مورد انتظار «جهان ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» از تاریخ جمعه ۱ تیر ماه ۱۳۹۷ (۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.