استرلینگ گیتس به نویسندگان سریال The Flash پیوست

11 July 2017 - 16:00

بعد از ۱۰ سال نوشتن برای دنیای کامیک دی سی، استرلینگ گیتس (Sterling Gates) به جمع نویسندگان جدید فصل چهارم سریال The Flash پیوسته است. چند سالی است که فلش و دوستانش با مشکلات زیادی مواجه می شوند. با شروع فصل چهارم در ماه اکتبر، آن ها با بزرگترین مشکلشان مواجه خواهند شد. از آن جایی که بری هنوز در Speed Force گیر افتاده، بقیه قهرمانان و شخصیت های فرعی باید آماده باشند. تغییر در روایت داستان و لحن آن، ممکن است به تازه شدن این سریال کمک کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

باتوجه به پست های جدیدی که اخیرا منتشر شده اند، تیم فلش با تبهکاران جدیدی روبرو می شود. با اینکه کاندیدهای زیادی هستند که امکان انتخاب شدنشان وجود دارد، شواهد نشان می دهند که Thinker آدم بده این فصل خواهد بود. همراه با از راه رسیدن آدم بده داستان، این سریال نیز بیشتر به داستان های کتاب های کامیک توجه نشان داده است. همانطور که گفته شد، فصل چهارم این سریال با وقایع زیادی از کتاب های کامیک دی سی مواجه است که به سینما راه پیدا کرده اند.

استرلینگ گیتس، نویسنده کامیک، در توییتر خود اعلام کرد که او به نویسندگان فصل چهارم فلش پیوسته است. گیتس دهه اخیر را به نوشتن کتاب هایی برای دنیای کامیک دی سی از جمله  Supergirl، Flash  و Green Lantern Corps پرداخته است. او نویسندگی    Superman  و Kid Flash را برعهده داشته و به طراحی New 52 پرداخته است. در مجموع او سابقه طولانی در شخصیت پردازی قهرمانان دی سی دارد.

با اینکه گیتس در تلوزیون یک تازه وارد محسوب می شود، اولین باری نیست که در Arrowverse  حضور دارد. او قبلا Mr. & Mrs.  Mxyzptlk را برای سریال سوپر گرل نوشته بود. همراه با گیتس، توماس پاند (Thomas Pound) نیز به فلش پیوسته است. این نیروهای جدید به احیا و بهتر شدن این سریال کمک خواهند کرد.

با وجود Comic-Con اطلاعات بیشتری درباره فلش و ارو ورس منتشر می شود. کار فیلم برداری این سریال شروع شده است.

با حضور گیتس می توان این انتظار را داشت که بعضی از شخصیت های اصلی او بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.Cisco  یکی از این شخصیت هاست اما والی ممکن است حالا که بری رفته حضور پر رنگ تری داشته باشد. می دانیم که والی فلش جدید نخواهد بود اما Kid Flash احتمالا امسال بیشتر مورد توجه قرار گیرد. بخاطر فیلم برداری های طولانی شاید گیتس گرین لنترن را وارد ارو ورس کند. در سریالی همچون فلش، همه چیز امکان پذیر است.

قسمت اول فصل ۴ فلش، دهم اکتبر ساعت ۸ شب روی آنتن شبکه CW می رود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.