ظاهر آتوبات Bumblebee در Transformers: The Last Knight چگونه است؟

17 August 2016 - 09:00

رونمایی از ربات‌ها و شخصیت‌های قسمت جدید سری فیلم‌های Transformers «تبدیل‌شوندگان» از هفته قبل آغاز شده‌است و هنوز هم ادامه دارد. با توجه به برداشته‌شدن محدودیت انتشار اطلاعات از Transformers: The Last Knight «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه»، ساعاتی قبل تصویر جدیدی از ظاهر آتوبات Bumblebee در این اثر تازه، منتشر شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

ماشین در نظر گرفته شده برای این شخصیت در قسمت جدید همان کامارو قدیمی است و به‌لطف تصویر جدید از این آتوبات می‌توان جزئیات بدن این شخصیت را وقتی به حالت اصلی خودش تبدیل می‌شود، مشاهده کرد.

CienemaGamefa

JYAMN

Bumblebee در این قسمت تفاوت چندانی با قسمت‌های گذشته نداشته و طراحی کلی بدن وی همانند قبل در نظر گرفته شده است. اما صورت او تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای با قسمت داشته و بیش از پیش به چهره حشره نزدیک شده است. حال باید دید آیا توانایی‌های او در مبارزه هم بهبود یافته یا خیر!

علاوه بر Bumblebee طی چند روز گذشته از دیگر ربات‌های این قسمت هم رونمایی شد که در ادامه می‌توانید نیم‌نگاهی بر آن‌ها داشته باشید:

oIk8G

v778j

fYwzY

x1oLl

متاسفانه هنوز از عوامل غیر ربات این فیلم اطلاعات رسمی در دسترس نیست اما به عنوان اطلاعات لو رفته می‌توان به حضور دوباره مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و جاش دوهامل (Josh Duhamel) اشاره کرد. خبر خوب برای طرفداران قدیمی این مجموعه این است که ترسی گیبسون (Tyrese Gibson) در این قسمت نیز به عنوان عضو ارتش حضور خواهد داشت.

Transformers: The Last Knight در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶) در سینماهای اکثر نقاط جهان اکران خواهد شد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • batman says:

    من چقدر این زردرو دوست دارم. اون سومیه شبیه اولترون نیست ؟