هیو جکمن از شباهت‌های نقش وولورین با نقش‌های بتمن و جیمز باند می‌گوید

12 July 2017 - 16:00

هیو جکمن (Hugh Jackman)، ستاره فیلم Logan «لوگان»، کاملاً مطمئن است که در آینده نزدیک شخص دیگری جای وی را جهت ایفای نقش شخصیت وولورین (Wolverine) خواهد گرفت. با سینما گیمفا همراه باشید.

جکمن پیش از این اعلام کرده بود که فیلم «لوگان» آخرین حضور وی در قالب نقش وولورین خواهد بود و پس از آن دیگر وی را در این نقش نخواهیم دید. وی از سال ۲۰۰۰ میلادی که مجموعه سینمائی X-Men «مردان ایکس» آغاز به کار کرد، به ایفای نقش مورد بحث پرداخته است. اگرچه برای علاقه‌مندان تصور شخصی دیگری به جای وی در نقش وولورین سخت است، اما خود جکمن باور دارد که روزی شخص دیگری جایگزین او خواهد شد.

جکمن در مصاحبه اخیر خود بار دیگر تاکید کرد که کار وی با شخصیت وولورین تمام شده است. وی همچنین به شباهت‌های این نقش با نقش‌های بتمن و جیمز باند اشاره کرد و اذعان داشت که این نقش نیز همانند دو نقش یاد شده، توسط افراد دیگری ایفا خواهد شد. وی در گفتگو با وب‌سایت The Independent اظهار کرد:

قطعاً شخص دیگری این نقش را بازی خواهد کرد؛ این نقش بزرگی است. می‌دانید، این [نقش] همانند نقش‌های بتمن و جیمز باند و نقش‌هایی از این دست است. قطعاً افرادی دیگری این نقش را بازی خواهند کرد.

از آنجایی که جکمن در اکثر فیلم‌های سری «مردان ایکس» به ایفای این نقش پرداخته است، جایگزین کردن فرد جوانی به جای او، کمی از نظر داستانی پیچیده خواهد بود. با این حال، یکی از راه‌حل‌های استودیوی «فاکس» می‌تواند تمرکز بر روی شخصیت لورا ملقب به X-23 با هنرنمایی دافنه کین (Dafne Keen) باشد. وی یکی از نقاط قوت فیلم موفق «لوگان» به حساب می‌آید و توانسته علاقه‌مندان زیادی به خود جذب کند. باید منتظر ماند و دید که استودیوی «فاکس» چه تصمیمی در قبال این شخصیت خواهد گرفت اما چیزی که مسلم و مشخص می‌باشد این است که دیگر هیو جکمن را به عنوان شخصیت وولورین بر روی پرده‌های سینما نخواهیم دید.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.