تاریخ اکران فیلم Chaos Walking مشخص شد

12 July 2017 - 18:00

استودیوی «Lionsgate» تاریخ اکران فیلم Chaos Walking که اقتباسی از سری رمان‌های علمی تخیلی‌ای با همین نام است را مشخص و اعلام کرد. در این فیلم، دیزی ریدلی (Daisy Ridley) ستاره Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» و تام هالند (Tom Holland) ستاره فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

تا سه سال پیش، علاقه‌مندان سینما کمتر اسمی از تام هالند و دیزی ریدلی می‌شنیدند. اما این رویه با حضورشان در فیلم‌های بزرگ و مطرح چند سال اخیر به کل تغییر کرد و این دو به ستارگان جوان این روزهای هالیوود تبدیل شده‌اند که پروژه‌های جدیدشان کاملاً زیر ذره‌بین علاقه‌مندان قرار دارد. حال، این دو قرار است که در یک پروژه مشترک با یکدیگر همبازی شوند؛ این پروژه، اقتباس سینمائی رمان‌های سه‌گانه Chaos Walking است.

استودیوی «Lionsgate» به تازگی تاریخ اکران نخستین قسمت از این سری سینمائی جدید را مشخص کرده است. بنابر اعلام رسمی استودیوی نامبرده، فیلم Chaos Walking از تاریخ جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ (۱ مارس ۲۰۱۹) به روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت. داگ لیمان (Doug Liman) کارگردان فیلم Edge of Tomorrow «لبه فردا» سکان هدایت این پروژه را در دست دارد. فیلمنامه Chaos Walking نیز توسط پاتریک نس (Patrick Ness)، چارلی کافمن (Charlie Kaufman) فیلمنامه‌نویس فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind «درخشش ابدی یک ذهن پاک» و جان لی هنکاک (John Lee Hancock) کارگردان فیلم The Blind Side «نقطه کور» به رشته تحریر درآمده است. بنابر گزارشات پیشین، فیلمبرداری این فیلم از ماه آینده میلادی شروع خواهد شد.

سری رمان‌های Chaos Walking سه‌گانه‌ای علمی تخیلی است که توسط پاتریک نس نگاشته شده و در بین سال‌های ۲۰۰۸ الی ۲۰۱۰ میلادی وارد بازار شدند. وقایع این مجموعه در دنیایی منحصر به فرد جریان دارد که تمامی موجودات زنده حاضر در آن این توانایی را دارند تا با استفاده از تصاویر و صداهایی که با نام «نویز» شناخته می‌شوند، اندیشه‌های یکدیگر را بخوانند. در فیلم Chaos Walking هالند در نقش تاد هویت (Todd Hewitt) و ریدلی نیز در نقش ویولا عاید (Viola Eade) قرار خواهند گرفت که با مسائل اخلاقی متفاوتی مواجه‌اند. نخستین جلد این رمان تحت عنوان The Knife of Never Letting Go در سال ۲۰۰۸ میلادی وارد بازار شد و طی دو سال بعد آن نیز شاهد انتشار The Ask and the Answer و Monsters of Men به عنوان دنباله‌های آن بودیم.

پیش از این، فیلم A Monster Calls «هیولا صدا می‌زند» که اقتباسی از رمان دیگر نس بود به روی پرده‌های سینما رفت و با تحسین منتقدان همراه شد. از جمله رقیب‌های فیلم Chaos Walking در زمان اکران می‌توان به آثاری از جمله How to Train Your Dragon 3 «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳»، فیلم جدید جیمز منگولد (James Mangold) یعنی The Force «نیرو» و همچنین Captain Marvel «کاپیتان مارول» اشاره کرد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.