Fast & Furious 9: بازگشت شارلیز ترون به این فیلم مشخص نیست

12 July 2017 - 19:00

شارلیز ترون (Charlize Theron) گفته است در مورد بازگشتش به ۹ Fast & Furious (سریع و خشن ۹) نظری ندارد. ترون بازی در مجموعه‌ فیلم‌های سریع و خشن را با بازی در The Fate of the Furious در بهار امسال شروع کرد که در آن نقش سایفر یا یک هکر سایبری را داشت که دام/ وین دیزل (Vin Diesel) را به خدمت گرفته بود تا به کمک او جهان را به آشوب بکشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشد.

 ترون یکی از دو برنده‌ی اسکار برای پیوستن به بازیگران فیلم Fate of the Furious است (دیگری هلن میرن (Helen Mirren) بود که نقش کوچک اما محوری داشت). وی خاطر نشان کرده‌است آینده‌ی سایفر در فیلم بعدی سریع و خشن همچنان در هواست.

خبرگزاری Variety در یک مصاحبه‌ی خبری با ترون برای فیلم بعدی‌اش Atomic Blond (بلوند اتمی)، از این برنده‌ی اسکار درباره‌ی آینده‌‌اش در مجموعه‌ فیلم‌های سریع و خشن پرسید. او جواب داد:

من نمی‌دانم. من در مورد این‌که آن‌ها مرا برمی‌گردانند یا خیر نظری ندارم. من همه‌ی مردم دنیا را دوست دارم. ما مذاکره خواهیم کرد و می‌بینیم که نتیجه‌اش چه می‌شود.

در حالی که ترون بدون شک یک ورودی باهوش و شایسته برای مجموعه‌ی سریع و خشن بود، احتمالا دلیل خاصی برای درنگ کردن در اضافه کردن او به لیست بازیگران در فیلم بعدی وجود دارد. اما ازین‌ها که بگذریم احتمالا نویسنده‌ها در حال بررسی گزینه‌های پیش‌روی خود برای بازگرداندن سایفر از یک روش منطقی هستند. البته اگر آن‌ها نخواهند تبهکاران را در سریع و خشن ۹ به فیلم بازگردانند،پس برنامه‌ی دیگری برای دهمین و احتمالا آخرین فیلم از این مجموعه دارند.

در حالی‌که ترون بارها ثابت کرده‌است که می‌تواند در هر سبکی بازی کند، او به وضوح جایگاه ویژه‌ای در زمینه‌ی اکشن ماجراجویی پیدا کرده‌است و همچنین نقش موثری در Mad Max: Fury Road ایفا کرده‌است.علاوه براین با بررسی‌های انجام شده می‌توان نتیجه گرفت او برای بازی در Atomic Blonde بازهم جایزه خواهد گرفت. اگرچه بعید است که ترون برای مجموعه‌سریع و خشن بازگردانده نشود اما اگر این اتفاق بیوفتد، اشتباه بزرگی خواهد بود.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.