فیلم‌ برداری New Mutants آغاز شد

12 July 2017 - 22:26

سال ۲۰۱۸ برای طرفداران X-Men با توجه به اکران New Mutants، (فیلمی که به روایت داستان نوجوانان ابرقدرتی می‌پردازد و اینکه این فیلم در یک سال با دو فیلم Deadpool 2 و X-Men: Dark Phoenix عرضه می‌شود) سال بزرگی است. با توجه به ادامه‌ی تلاش‌های کمپانی قرن بیستم در راستای ایجاد تغییر در خصوص ژانر‌ فیلم‌هایی که بر اساس کتاب‌های کامیک ساخته می‌شوند، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم New Mutants، یعنی Josh Boone یک فیلم ترسناک تمام عیار ساخته که قهرمانان جوان ما در پی نجات خودشان هستند نه تمام دنیا. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

یک موج ناگهانی از اخبار در خصوص بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند از بهار امسال آغاز شد که بازیگران عبارت بودند از Maisie Williams (که در Game of Thrones هم بازی کرده است) که قرار است در نقش Wolfsbane بازی کند و Anya Taylor-Joy در نقش Magik بازی خواهد کرد، دیگر بازیگران نیز عبارت‌ اند از Henry Zaga در نقش Sunspot ،Charlie Heaton در نقش Cannonball و Blu Hunt در نقش Mirage. همچنین یک نقش به Rosario Dawson پیشنهاد داده شده است و Alice Braga (بازیگر سریال Queen of the South) نیز قرار است در نقش Dr. Cecilia Reyes ( به عنوان یکی از شخصیت‌های بزرگسال فیلم) که یک دکتر جهش‌یافته است بازی کند.

با توجه به مشخص شدن بازیگران اصلی و تاریخ انتشار این فیلم، فیلم‌برداری New Mutants طبق برنامه از همین ماه آغاز شد (همانطور که Boone در اینستاگرامش اعلام کرد از دوشنبه ۱۰ جولای آغاز شد).

این فیلم داستان پنج نو‌جوان جهش‌یافته را روایت می‌کند که در یک پایگاه مخفی بر خلاف میلشان نگه داری می‌شوند و در آن پایگاه تلاش به زنده نگه داشتن شیطان درون آنها (نوجوانان) می‌کنند در حالی که خود این نو‌جوانان در تلاش گسترش قدرتشان و چگونگی کنترل کردن قدرتشان هستند. همچنین بازیگران این فیلم از قبل این که فیلم‌برداری آغاز شود مدت زمانی است که با یکدیگر آشنا شدند که این آشنایی برای ساخت فیلمی که به رابطه‌ی افراد و خصوصیاتشان بستگی دارد، کمک می‌کند.

ساخت فیلم New Mutants از دو روز پیش آغاز شد، فیلم Deadpool 2 هم مدتی است که فیلم‌برداری‌اش آغاز شده است و درمورد فیلم X-Men: Dark Phoenix هم شایعاتی هر هفته می‌شنویم، طرفداران X-Men در این مدت باید با خبر‌های بسیاری مواجه شوند.

منبع:Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.