نخستین جزئیات از پروژه تازه کوئینتین تارانتینو منتشر شد

13 July 2017 - 14:00

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، جدیدترین پروژه کوئینتین تارانتینو (Quentin Tarantino) بر اساس داستانی واقعی و به طور مشخص قتل‌های خانواده منسون (Manson) خواهد بود. گفته می‌شود که چهره‌های شاخصی از جمله برد پیت (Brad Pitt) جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) در حال مذاکره جهت حضور در تازه‌ترین پروژه کارگردان Django Unchained «جانگوی از بند رها شده» هستند. با سینما گیمفا همراه باشید.

تارانتینو، کارگردان فیلم‌های کلاسیکی از جمله Pulp Fiction «داستان‌های عامه‌پسند» و Kill Bill «بیل را بکش»، سال گذشته هشتمین فیلم خود را تحت عنوان The Hateful Eight «هشت نفرت‌انگیز» به روی پرده‌های سینما آورد و توانست تحسین منتقدان و علاقه‌مندان خود را برانگیزاند. وی در جریان مراحل توسعه این فیلم ابراز داشت که در آینده تنها دو فیلم دیگر را مقابل دوربین خواهد برد و پس از آن بازنشسته خواهد شد. بر اساس گزارش THR، در حال حاضر تارانتینو خود را آماده ساخت تازه‌ترین فیلم‌اش می‌کند و احتمالاً همچون گذشته با هاروی و باب وینستن همکاری خواهد کرد.

گفته می‌شود که این فیلم به بررسی رویدادهای اتفاق افتاده در سال ۱۹۶۹ میلادی و مرگ هولناک شارون تیت (Sharon Tate)، همسر رومان پولانسکی (Roman Polanski) کارگردان مطرح سینما، خواهد پرداخت. چارلز منسون (Charles Manson) پیروان خود را به خانه مدیری اجرایی که معتقد بود وی را سرنگون کرده فرستاد اما این عده به اشتباه به محل اقامت تیت وارد شدند و این بازیگر فقید را با کودکی که حامله بود و همچنین چهار نفر دیگر، به طرز فجیعانه‌ای به قتل رساندند. در نهایت منسون و پیروانش در سال ۱۹۷۱ به جرم قتل‌های متعدد به حبس محکوم شدند و به زندان افتادند.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، تارانتینو نگارش فیلمنامه این پروژه بی‌نام را به اتمام رسانده است و تصمیم دارد تا در سال ۲۰۱۸ میلادی آن را مقابل دوربین ببرد. تابدین لحظه حضور هیچ بازیگری در این پروژه قطعی نشده است اما بنابر گزارشات، تارانتینو در حال مذاکره با جنیفر لارنس است. گفته می‌شود که لارنس یکی از گزینه‌های مدنظر تارانتینو جهت بازی در نقش شارون تیت است. این در حالی است که منبع آگاه دیگری این موضوع را رد کرده است. از سوی دیگر، برد پیت که در فیلم Inglourious Basterds «حرامزاده‌های بی‌شرف» برای نخستین بار با این کارگردان پیشرو همکاری کرده بود نیز از جمله بازیگرانی است که تارانتینو قصد دارد در این پروژه حضور یابند.

همچنین از بازیگران دیگری از جمله مارگو رابی (Margot Robbie) و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) نیز به عنوان گزینه‌های مدنظر تارانتینو یاد می‌شود که باید منتظر اعلامیه‌های رسمی در این باره بمانیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.