کارگردان سری دوم Suicide Squad مشخص شد

13 July 2017 - 15:00

کارگردان فیلم The Shallow، جوم کالت-سرا (Jaume Collet-Serra) سکان دار سری دوم فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) خواهد بود که بخشی از دنیای گسترده ی دی سی برادران وارنر است. این استودیو رسما کار خود را بهار سال گذشته با فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) ساخته ی زک اسنایدر (Zack Snyder) شروع کرد و به دنبال آن فیلم جوخه انتحاری دیوید آیر (David Ayer) ساخته شد. با اینکه فیلم بتمن در برابر سوپرمن، قهرمانان لیگ عدالت را به دنیای گسترده ی دی سی معرفی کرد، فیلم جوخه انتحاری گروهی از تبهکاران را نشان می دهد که سرکرده آن ها ویل اسمیت (Will Smith) و مارگات رابی (Margot Robbie) هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگرچه جوخه انتحاری خیلی نتوانست توجه منتقدین را به خود جلب کند و واکنش علاقمندان به سینما نیز در این میان بسیار نامشخص بود، عملکرد خوبی در باکس آفیس داشت و توانست ۷۴۵٫۶ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. در نتیجه برادران وارنر تصمیم گرفتند دنباله آن را بسازند، اما آیر دیگر این فیلم را کارگردانی نمی کند، احتمالا چون مشغول کارگردانی فیلم متفاوتی از دی سی با نام  Gotham City Sirens، است که رابی ستاره آن می باشد. هنوز برادران وارنر به دنبال کارگردان برای دنباله فیلم جوخه انتحاری هستند و احتمالا گزینه مناسب خود را پیدا کرده اند.

سایت خبری ددلاین اعلام کرده که جوم کالت-سرا گزینه ی اول کمپانی وارنر برای کارگردانی این فیلم است. کالت-سرا بخاطر فیلم های ترسناکش شناخته شده که از این میان می توان به فیلم هایی همچون (۲۰۰۵) House of Wax، Orphan (2009) و فیلم ترسناک کوسه ها The Shallows اشاره کرد که جدیدترین ساخته او در سال ۲۰۱۶ است. او کارگردان چند فیلم اکشن مانند Unknown (2011)، Non-Stop (2014) و Run All Night (2015) نیز بوده است.

 البته از وقتی اعلام شد که قرار است دنباله این فیلم ساخته شود این اولین باری نیست که اسم این کارگردان به دنباله این فیلم نسبت داده می شود. در این میان می توان نام های دیگری مانند مل گیبسون (Mel Gibson)، روبن فلسچر ( Ruben Fleischer) و جاناتان لوین (Jonathan Levine) را دید. اگرچه بنظر می رسد گیبسون گزینه ی اول برادران وارنر بوده اما گویا این فیلم ساز این پروژه را رد کرده است. طبق گزارش THR، گیبسون با فیلمنامه مشکل داشته، هرچند فیلمنامه جدید این دنباله اکنون در دست نوشتن است.

هنوز کالت-سرا قراردادی امضا نکرده است. از آنجا که قرار است برادران وارنر این دنباله را سال ۲۰۱۸ بسازند، ممکن است کالت-سرا از نظر برنامه ریزی با درام تلوزیونی Waco که اکنون مشغول کارگردانی آن است، به مشکل بخورد. اگر استودیو بتواند هفته آینده با کالت-سرا به توافق برسد، شاید برادران وارنر رسما حضور او در این فیلم را در Comic-Con بین المللی در سن دیگو اعلام کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.