بازیگران جدید درام Best Day of My Life مشخص شدند

13 July 2017 - 15:00

بازیگران جدیدی از جمله رنی زِلوِگِر (Renée Zellweger)، ایزابلا روسلینی (Isabella Rossellini)، Common، سیمون بیکر (Simon Baker)، تیلور کینی (Taylor Kinney) و گاس بیرنی (Gus Birney) به سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker) جهت حضور در درام عاشقانه Best Day of My Life «بهترین روزِ زندگی من» محصول گروه AMBI پیوستند. فابین کونستانت (Fabien Constant) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه لورا ایزون (Laura Eason) برعهده دارد. مراحل فیلمبرداری این فیلم از همین هفته در شهر نیویورک آغاز خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان «بهترین روزِ زندگی من» به زندگی ویوین (Vivienne) با هنرنمایی پارکر می‌پردازد که خواننده‌ای جاز در شهر نیویورک است و تنها برای خود و هنرش زندگی می‌کند. پیرو وقایعی، وی تشخیص می‌دهد که زندگی روزمره‌اش مختل شده است و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد در توری ۲۴ ساعته شرکت کند. در جریان این تور، وی به روابط و تعهداتش پی می‌برد و تاثیر آن‌ها بر موفقیت‌ها و شکست‌هایش را می‌بیند.

پارکر به عنوان تهیه‌کننده در کنار آلیسون بنسون (Alison Benson)، ایروولینو (Iervolino) و باکاردی (Bacardi) نیز در این پروژه دست دارد. این دومین همکاری این هنرمند با گروه AMBI پس از فیلم کمدی رمانتیک All Roads Lead to Rome «همه جاده‌ها به روم ختم می‌شود» است. تهیه‌کنندگان اجرایی «بهترین روزِ زندگی من» فیل هانت (Phil Hunt) و کامپتون راس (Compton Ross) از سران Gear Films که در تامین مالی این پروژه نیز نقش دارند، هستند.

AMBI Distribution از گروه AMBI مسئول فروش و بازاریابی این فیلم در سطح جهان است و CAA نیز مسئول پخش «بهترین روزِ زندگی من» در گیشه‌های خانگی است.

منبع : Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.