کاتجا هربرز به فصل دوم سریال Westworld پیوست

13 July 2017 - 16:00

کاتجا هربرز (Katja Herbers)، چهره ی آشنای سریال The Leftoversشبکه  HBO، به فصل دوم سریال علمی-تخیلی Westworld خواهد پیوست. داستان سریال موفق HBO، که جاناتان نولان (Jonathan Nolan) و لیزا جوی (Lisa Joy) خلاقان آن هستند، در شهربازی رقم می خورد. با سینماگیمفا همراه باشید.

هربرز نقش آفرینی به یاد ماندنی در این فصل از درام علمی تخیلی  The Leftovers، داشت. او نقش دکتر ادن را بازی کرد که دانشمندی است که ادعا می کند می تواند مردم را به بُعد دیگری از زندگی بفرستد، جایی که بتوانند با کسانی که دوستشان دارند اما از دست داده اند، زندگی کنند. این عمل هوشمندانه ای است که بنظر می رسد گزینه مناسبی برای تاریکی است، لحن شومی که به Westworld نفوذ کرده است.

جزئیات زیادی از فصل دوم این سریال منتشر نشده است. طبق گزارش سایت خبری ددلاین، هربرز نقش گریس را بازی می کند که مهمان دامپزشک پارک است که درگیر هرج و مرجی شده که در قسمت پایانی فصل اول شاهد آن بودیم. او به بازیگران قبلی این سریال مانند تالولا رایلی (Talulah Riley) و لوییز هرتوم (Louis Herthum) پیوسته است.

هنوز مشخص نیست کدام بازیگران فصل اول این سریال در فصل دوم هم حضور خواهند داشت. آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، اد هریس (Ed Harris)، ایوان راشل وود (Evan Rachel Wood)، جیمز مارسدن (James Marsden)، تندی نیوتوت (Thandie Newton)، جفری رایت (Jeffrey Wright) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) بازیگران اصلی فصل اول این سریال بوده اند. استفاده از روبات های زنده در این سریال به این معنی است که شخصیت های این سریال می توانند بخشی از آن حتی بعد از مرگشان باشند. البته می توان با خیال راحت گفت که چند تا از آن موجودات عظیم الجثه ی فصل اول تحت هیچ شرایطی دیگر به این سریال برنمی گردند. حضور هربرز در این سریال نشان می دهد که پیش بینی های صورت گرفته درباره بازیگران این مجموعه درست هستند.

نولان و جوی داستان فصل دوم را تحت هیچ شرایطی لو نمی دهند و از آن جایی که قسمت آخر فصل اول خیلی از راز و رمزهای اصلی سریال را آشکار نکرد، این احتمال هست که داستان این مجموعه گسترده تر باشد.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.