کارگردان The Batman: از ابتدا شروع خواهیم کرد!

13 July 2017 - 21:00

مت ریوز (Matt Reeves) در حال آماده شدن برای کار بر پروژه‌ی The Batman است و بنظر می‌رسد قصد دارد از ابتدا شروع کند و فیلم‌نامه بنویسد. ریوز درگیر آخرین فیلمش یعنی War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها) که در آخر این هفته به نمایش در می‌آید بود و به همین دلیل وقت کافی برای پرداختن به این فیلم از دنیای DC را نداشت، و به همین خاطر نیز این موضوع را تا همین چند ماه پیش رسما اعلام نکرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بن افلک (Ben Affleck) پس از این‌که در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice از کارگردان زک اسنایدر (Zack Snyder) ایفای نقش کرد، تصمیم به نویسندگی و کارگردانی در فیلم مستقل Batman گرفت. پس از آن در ماه ژانویه، افلک به طور ناگهانی از وظایف کارگردانی خود عقب نشست و جای خود را به ریوز داد. با وجود این‌که افلک در فیلم Justice League از اسنایدر بازی می‌کند، او بازی در شخصیت خودش یعنی بتمن را نیز در برنامه‌هایش دارد، اگرچه داستانی که او و جونز (Johns) نوشته‌اند به‌نظر بلااستفاده خواهد بود.

ریوز بارها خاطرنشان کرده‌است که هیچ وقتی برای کار روی The Batman ندارد زیرا مشغول نهایی کردن فیلم War for the Planet of the Apes است. با این حال او اکنون وقت دارد. مردم متعجب می‌شوند اگر ببینند او برنامه دارد داستانی که افلک و جونز نوشته‌اند را بازسازی کند، و یا شاید او قصد داشته یاشد یک فیلم‌نامه‌ی جدید نوشته و داستان خودش را بسازد. ریوز در مصاحبه‌ی اخیرش در شبکه‌ی MTV خاطر نشان کرد او برای شروع مجدد The Batman بازخواهد گشت.

این یک داستان جدید است؛ این یک شروع مجدد است. من از این بابت هیجان‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم کار خوبی خواهد شد.

جدا ازین واقعیت که ریوز فیلم را کارگردانی می‌کند و افلک درآن بازی می‌کند، ما چیز زیادی از The Batman نمی‌دانیم. از زمانی که سازنده‌ی فیلم تصمیم گرفت داستان را دوباره بنویسد، یک سوال به‌وجود می‌آید که چه برسر جو مانگانیلو (Joe Manganiello) که قرار است نقش دت استروک (DeathStrok) را در بتمن بازی کند می‌آید؟ اما هر چه به فیلم Justice League که در اواخر امسال پخش می‌شود نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از بتمن بدست‌ می‌آوریم و شاید هم در طول برنامه‌های شرکت Warner Bros در کامیک-کان سن دیگو در اواخر این ماه، اطلاعاتی کسب کردیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.