ویل فرل و جان ریلی در نقش هولمز و واتسون قرار خواهند گرفت

17 August 2016 - 12:21

ویل فرل (Will Ferrell) و جان سی. ریلی (John C. Reilly) دوباره در کنار هم بازی خواهند کرد و این فیلم قرار نیست ادامه‌ای برای Step Brothers «برادران ناتنی» باشد. این دو کمدین حرفه‌ای برای بازی در نقش‌های شرلوک هلمز و رفیق خوب او جان واتسون دوباره در کنار هم بازی خواهند کرد تا سالن‌های سینما را از صدای خنده‌ی مردم پر کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ویل فرل و جان سی. ریلی در فیلم کمدی جدیدی از اتان کوهن (Etan Cohen) در کنار هم ایفای نقش خواهند کرد. اتان کوهن چندی پیش به عنوان کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Get Hard «سخت شدن» با ویل فرل کار کرده بود. همکاری بعدی این دو در اثری بر اساس کتاب‌ها و داستان‌های کلاسیک سر آرتور کانن دویل (Sir Arthur Conan Doyle) است. در این کمدی سینمایی جدید ویل فرل در نقش شرلوک هولمز و جان سی. ریلی در نقش جان واتسون حضور پیدا خواهد کرد.

در ماه ژانویه گزارشات خبر می‌دادند که ویل و جان با کارگردان فیلم Step Brothers «برادران ناتنی» یعنی آدام مک‌کی (Adam McKay) برای یک فیلم کمدی جدید کار خواهند کرد ولی آدام مک‌کی به سراغ پروژه‌ای درباره‌ی زندگی الیزابت هولمز (Elizabeth Holmes)، بنیان‌گذار شرکت Theranos، به نام Bad Blood «کینه» رفت که در آن با جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) همکاری می‌کند.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.