تریلر جدید فیلم Darkest Hour منتشر شد| گریم فوق‌العاده گری اولدمن در نقش وینستون چرچیل

14 July 2017 - 17:16

به تازگی تریلر جدیدی از فیلم Darkest Hour «تاریک‌ترین ساعت» منتشر شده است که سکانس‌های جالبی از آن را با هنرنمایی گری اولدمن نشان می‌دهد. برای مشاهده این تریلر و جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

گری الدمن (Gary Oldman)، بازیگر مشهور سینما، این بار در نقشی بسیار متفاوت ظاهر شده است. مدتی پیش بود که که مشخص شد قرار است این بازیگر پرآوازه در فیلم Darkest Hour «تاریک‌ترین ساعت» در نقش شخصیت وینستون چرچیل (Winston Churchill) بازی کند. به خاطر شبیه شدن چهره‌ی این بازیگر به وینستون چرچیل، گریم بسیار سخت و سنگینی روی اون انجام شده است. نکته‌ی بسیار قابل توجه این است که که گریم او اینقدر سنگین بوده است که به سختی می‌توان چهره‌ی واقعی گری الدمن را در این نقش تشخیص داد. تریلر این فیلم نکات بسیار زیاد و جالبی را در خود دارد؛ اما گریم الدمن باعث شده تا بیش‌تر نگاه‌ها به این سو متمرکز شوند. شما می توانید این تریلر را در زیر مشاهده کنید.

ماجرای فیلم Darkest Hour «تاریک‌ترین ساعت» که به کارگردانی جو رایت (Joe Wright) ساخته می‌شود، در آستانه‌ی جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و شخصیت چرچیل را در نخستین روزهای کارش به عنوان نخست‌وزیر بریتانیا دنبال می‌کند و تاثیر او در این وقایع و بار سنگینی که به دوش می‌کشد را نشان‌می‌دهد.

فیلم‌نامه‌ی این اثر توسط آنتونی مک‌کارتن (Anthony McCarten) نوشته می‌شود. او سابقه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی The Theory of Everythingرا نیز در کارنامه‌ی خود می‌بیند. در فیلم Darkest Hour بازیگران مطرح دیگری همچون بن مندلسون (Ben Mendelsohn) لیلی جیمز (Lily James)، کریستین اسکات توماس (Kristin Scott Thomas) و استیون دیلین (Stephen Dillane) هم ایفای نقش خواهند کرد.

این فیلم در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۹۶) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.