شارلیز ترون: فیلم‌نامه برای Mad Max: Furiosa آماده است تا اجرایی شود

14 July 2017 - 19:00

برنامه برای بازگشت Mad Max «مکس دیوانه» به پرده‌ی سینما همواره هدفی بلندپروازانه بوده است. در مراحل اولیه، بحث بر سر این بود که Mad Max: Fury Road توسط فیلم Mad Max: Furoisa (یک فیلم کمکی که بخشی از یک سه گانه است)، به عقب برگردد. جورج میلر (George Miller) کارگردان فیلم، همواره گفته است فیلم‌نامه‌ی Fury Road به خوبی نوشته شده‌است. او معتقد است یکی از سه فیلم‌نامه باید به گذشته‌ی شارلیز ترون (Charlize Theron) بپردازد. در ابتدا میلر قصد داشت Furiosa را بعنوان یک انیمیشن برای کمک به Fury Road بسازد اما این اتفاق نیوفتاد. با این حال هر وقت میلر آماده باشد تا به دنیای Mad Max بازگردد، ترون آماده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

شارلیز ترون در یک مصاحبه با Variety اظهار کرد او آماده است تا به نقش خودش در Furiosa بازگردد و همچنین اشاره کرد فیلم‌نامه‌ها آماده‌ی به تصویر کشیده‌ شدن هستند.

سه فیلم‌نامه وجود داشت. آن‌ها برای بک‌استوری شخصیت مکس (Max) و شخصیت فیوریوسا (Furiosa) نوشته شده بودند. اما در انتهای روز این فیلم‌نامه با کارگردانی جورج، جان می‌گیرد و نفس می‌کشد. من فکر میکنم وارنر بروس این‌را می‌داند. همگی منتظریم تا او راه را به ما نشان دهد.

در واقع شما تصور کنید شرکت وارنر براز تشنه‌ی این کار است و برای میلر گل و شکلات می‌فرستد تا او فصل بعدی Mad Max را شروع کند! با این حال آن‌ها باید منتظر باشند، زیرا میلر اصرار دارد که می‌خواهد یک فیلم کوچک‌تر بسازد. دو سال است که Fury Road پخش شده‌است و هیچ حرکتی برای فیلم بعدی آن صورت نگرفته است و ما فقط باید منتظر Furiosa باشیم تا راه خود را به صحنه‌ی سینما پیدا کند.

منبع: PlayList

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.