استودیوی برادران وارنر، اواسط سال ۲۰۱۸ را به عنوان زمان آغاز فیلمبرداری Suicide Squad 2 در نظر دارد

14 July 2017 - 21:00

بر اساس گزارشات اخیر، استودیوی «برادران وارنر» در نظر دارد تا فیلمبرداری فیلم Suicide Squad 2 «جوخه انتحاری ۲» را از اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی و پس از بازنویسی فیلمنامه آن آغاز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

برخلاف قسمت نخست این فیلم، «جوخه انتحاری ۲» توسط دیوید آیر (David Ayer) کارگردانی نخواهد شد و از ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) کارگردان فیلم The Shallows «کم عمق» به عنوان محتمل‌ترین گزینه کارگردانی این فیلم یاد می‌شود. سال گذشته میلادی فیلم Suicide Squad «جوخه انتحاری» به عنوان سومین قسمت از جهان سینمائی گسترده DC به روی پرده‌های سینما رفت و علی‌رغم واکنش متوسط منتقدان، عملکرد قابل‌توجهی در گیشه‌های جهانی داشت. به موجب همین امر، استودیوی «برادران وارنر» خبر ساخت دنباله این فیلم را که بر روی شخصیت‌های شرور دنیای DC تمرکز دارد، تائید و اعلام کردند.

بر اساس گزارش THR، سران «برادران وارنر» با کویت-سرا برای کارگردانی این پروژه در حال مذاکره هستند تا مراحل فیلمبرداری «جوخه انتحاری ۲» را از اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز کنند. پیش از این، یوئل کینامان (Joel Kinnaman) ستاره قسمت نخست این فیلم، بیان کرده بود که ساخت دنباله این سری از سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد. دلیل تاخیر آغاز ساخت این پروژه، فرآیند بازنویسی کامل فیلمنامه آن عنوان شده است. نگارش جدید فیلمنامه «جوخه انتحاری ۲» را زک پن (Zak Penn)، نویسنده فیلمنامه‌هایی از جمله The Avengers «انتقامجویان» و Ready Player One «بازیکن آماده شماره یک»، برعهده دارد.

بر اساس روال رایج ساخت فیلم‌های جهان سینمائی DC، استودیوی «برادران وارنر» مایل است تا ساخت یک فیلم را حدود یک و نیم سال قبل از تاریخ اکران آن آغاز کند. بنابراین می‌توان اینطور پنداشت که فیلم «جوخه انتحاری ۲» در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی به اکران درخواهد آمد. البته محتمل‌ترین گزینه، اکران در زمانی نامشخص در سال ۲۰۲۰ میلادی است.

حضور پن به عنوان فیلمنامه‌نویس اصلی این دنباله به جای آدام کوزاد (Adam Cozad) می‌تواند برای علاقه‌مندان سری فیلمهای اقتباسی از کمیک‌های DC هیجان‌انگیز باشد. وی سابقه خوبی در نگارش داستان‌های ابرقهرمانانه دارد و می‌تواند داستانی متفاوت نسبت به «جوخه انتحاری» خلق کند. با این وجود، باید منتظر ماند و دید که نتیجه نهایی کار چه از آب در می‌آید.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.