آیا نینتندو قهرمانش را در اختیار بیگانگان قرار می‌دهد؟

14 July 2017 - 22:18

سال‌ها است که شانکار (Shankar) به بازآفرینی فیلم‌ها و چهره‌های مشهور به سبک خشونت‌آمیز و ترسناک خود می‌پردازد. بعد از در نظر گرفتن یک نام به عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم برای خودش، شانکار با ساخت فیلم‌هایی کوتاه بر اساس The Punisher ،Venom و حتی  Power Rangers توانست توجهات زیادی را در اینترنت به خود جلب کند. از آن زمان به بعد تصمیم بر این گرفته شد که او به ساخت نمایش تلویزیونی Power Rangers بپردازد، اما به سختی می‌توان گفت که این تنها مجموعه‌ای است که او مشغول ساخت آن است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

تمرکز اصلی شانکار اکنون بر روی انیمیشن سریالی Castlevania است، سریالی که بر اساس یک بازی ویدیویی است و بعد از فصل اول (که کوتاه هم بود) قرار شده است که فصل دوم این مجموعه نیز با ۸ قسمت عرضه شود. تلفیق انیمیشن، ماورا طبیعی بودن و اسطوره‌های بازی و کلی خشونت در این انیمشین توانست طرفداران را راضی نگه دارد. اما شانکار نمی‌خواهد که بر یک پروژه تمرکز کند و چشمش به دنبال اقتباسی از دیگر بازی‌های رایانه‌ای است. اگر چه هنوز معلوم نیست که نینتندو چه احساسی نسبت به این موضوع دارد که یک غریبه می‌خواهد انیمیشنی از قهرمان آن‌ها بسازد، اما خود شانکار که بسیار برای همکاری با آنان اشتیاق دارد.

وقتی که Nintendo Life با شانکار حرف می‌زد از او پرسیدند که او به ساختن انیمیشن از کدام بازی رایانه‌ای علاقه دارد و جواب او همه را هیجان‌زده کرد. او گفت:

Metroid تاریک را می‌خواهم به دنیای انیمه بیاورم.

از آنجایی که مدت‌های زیادی است که طرفدارارن Metroid امیدوار به ساخته شدن فیلمی لایو-اکشن از Samus Aran و قهرمانی‌هایش هستند، یک اینمه در شبکه نتفلیکس می‌تواند بهترین راه برای جست‌‌و‌جوی دنیا با این قهرمان باشد. بازی Metroid Prime توانست که یک دنیای تاریک جدیدی را برای این مجموعه پرطرفدار عرضه کند، بنابراین هر اقتباسی از این مجموعه‌ها می‌تواند هیجان‌‌انگیز باشد. و با اعلام نینتندو در خصوص عرضه چهارمین Metroid Prime، یک مجموعه تلویزیونی می‌تواند کمکی برای فروش بیش‌تر بازی باشد.

البته، نینتندو بعد از ساخته شدن فیلم ضعیف Super Mario Bros (در دهه ۹۰) به اینکه شخصیت‌هایش را در اختیار دیگران بگذارد بسیار حساس است. اما بازهم با وجود نتفلیکس، شانکار و تجربه‌ آن ها در ساخت انیمیشن، می‌توان انتظار داشت اقتباسی که شایسته Metroid است را به نمایش در‌آورند.

ضمنا، Castlevania تنها پروژه بر اساس بازی‌های رایانه‌ای شانکار نیست. اخیرا اعلام شده است که او قصد دارد تا انیمیشن سریالی Assassin’s Creed را هم به نمایش تلویزیونی در بیاورد. با توجه به اینکه فعالیت‌های شانکار روز‌ به روز رو به افزایش هستند جای تعجبی نیست که او به ساخت Metroid بپردازد.

منبع:Screenrant

 

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.