جاش کولی تنها کارگردان Toy Story 4 خواهد بود

15 July 2017 - 13:00

جاش کولی (Josh Cooley) رسما به‌ عنوان تنها کارگردان Toy Story 4 «داستان اسباب بازی ۴» که در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود، انتخاب شد. این خبر به تازگی از جانب Walt Disney Studios و Pixar Studios Animation Panel منتشر شد. در اولین روز از برگزاری نمایشگاه D23 در آناهیم (Anaheim)، استودیو‌های انیمیشن‌سازی رویکرد‌های آینده‌ی خود را به نمایش گذاشتند و همچنین عناوین جدیدی از دیزنی (Disney) و پیکسار (Pixar) به چشم می‌خورد. از جمله جزییات جدید از Wreck it Ralph 2 (رالف خرابکار ۲) و انیمیشنی که بسیار منتظر آن بودیم یعنی The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲). در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

اما این‌ها تنها مجموعه‌هایی نبودند که در نمایشگاه، مورد بحث قرار گرفته‌اند. مجموعه‌ی دوست داشتنی Toy Story که از زمان نمایشگاه D23 در سال ۲۰۱۵ هنوز خبری از آن منتشر نشده است، بسیار مورد توجه است و هواداران و همچنین دست‌اندر کاران آن، منتظر‌اند تا خبر جدیدی از این پروژه منتشر شود.

با وجود گزارش‌های اصلی، جان لستر (John Lasseter) امروز اعلام کرد به جای این‌که او و جاش کولی هردو کارگردانی Toy Story 4 را بر عهده داشته باشند، این مسئولیت را به جاش‌کولی واگذار کرد. این انیمه همچنان بر پایه‌ی فیلم‌نامه‌ی رشیدا جونز (Rashida Jones) و ویل مک‌کورمک (Will McCormack) از داستان اصلی که بدست: لستر (Lasseter)، اندرو استنتون (Andrew Stanton)/( نویسنده‌ی در “جستجوی نمو” و “وال‌ای”)، پیت داکتر (Pete Doctor) و لی اونکریچ (Lee Unkrich)/ نویسنده‌ی “داستان اسباب‌بازی ۳”، نوشته شده‌است، استوار است. زمان پخش این فیلم همچنان برای تابستان ۲۰۱۹ تنظیم شده است.

در حالی که Toy Story 4 اولین فیلم بزرگی است که جاش کولی تابه‌حال کارگردانی کرده‌است، این فیلم‌ساز از کهنه‌کار‌های پیکسار است. پس از صداپیشگی‌های بسیار در چندین فیلم مانند Like Up و Toy Story of Terror کولی همچنین کارگردان فیلم‌های کوتاه  Inside Out و Rileys First Date نیز بوده است.

علاوه بر این در حالی که کولی به تنهایی داستان اسباب‌بازی ۴ را کارگردانی می‌کند، لستر (که دو فیلم اول Toy Story را کارگردانی کرد) همچنان به عنوان تهیه کننده‌ی اجرایی و سرپرست چهره‌پردازی در این پروژه در کنار کولی خواهد ماند. جزییاتی از داستان اسباب بازی ۴ به گفته‌ی صحبت‌های قبلی لستر می‌دانیم که او فیلم‌ را یک کمدی عاشقانه توصیف کرده‌بود. در طی آن وودی (تام هنکس/ Tom Hanks) و بازلایتیر ( تبم آلن/ Tim Allen) در سفرشان برای پیدا کردن بوپیپ (آنی پاتس/ Annie Potts) درگیر یک داستان عاشقانه برای وودی می‌شوند. (ادامه‌ی تجربه‌ی رمانتیک وودی که در دو فیلم اول Toy Stoy و قبل از فیلم سوم اتفاق افتاد). به غیر از این، اطلاعات دیگری تا به امروز منتشر نشده است اما با تغییر در دست‌اندر کاران فیلم احتمالا خبرهای بیشتری منتشر خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.