شخصیت‌هایی از مارول و جنگ‌ ستارگان در انیمیشن Wreck-It Ralph 2 حضور خواهند داشت

15 July 2017 - 18:00

همانطور که انتظار می‌رفت، در جریان برگزاری D23، شاهد اطلاعات بسیاری از انیمیشن‌های شرکت دیزنی بوده‌ایم. یکی از انیمیشن‌ها، Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 بوده است. در یکی از اطلاعات جدیدی که دیزنی از این انیمیشن اعلام کرده است، مشخص شده که شخصیت‌های معروفی از دنیاهای مارول و جنگ ستارگان حضور خواهند داشت. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

در نخستین عنوان این مجموعه، یعنی انیمیشن Wreck-It Ralph شاهد شخصیت‌های گوناگون و مختلفی از بازی‌های رایانه‌ای بودیم. با توجه به این که ماجرای فیلم در دنیای بازی‌ها رخ می‌داد، این اتفاق توانست بسیار جلب توجه کند و بسیاری را هیجان زده کرد.

داستان رالف و ونه‌لوپه در قسمت اول توانست بسیار درخشان ظاهر شود. این بار آن‌ها ماجرای متفاوتی را تجربه‌ خواهند کرد. آن‌ها قرار است به دنیای اینترنت سفر کنند و در این راه به سایت Oh My Disney قدم گذارند؛ اما این همه‌ی ماجرا نیست، رالف و ونه‌لوپه در راه خود قرار است با شخصیت‌های بسیاری رو به رو شوند. حال تایید شده که این دو در راه خود با بعضی از شخصیت‌های سری جنگ ستارگان و همچنین بعضی از قهرمانان و نمادهای معروف مارول ملاقات خواهند داشت. این موضوع می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

صداپیشگان قسمت اول همچون جان سی رایلی (John C. Reilly) در نقش رالف، سارا سیلورمن (Sarah Silverman) در نقش ونه‌لوپه، جک مک برایر (Jack McBrayer) در نقش فلیکس و جین لینچ (Jane Lynch) در نقش گروهبان کالهون در این دنباله نیز حضور خواهند داشت.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 قرار است در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۸ (۱۸ اسفند ۹۶) در آمریکا و ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۹۷) در انگلستان اکران شود.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.