کارگردان Guardians of the Galaxy درباره کراس‌اور در دنیای سینمایی مارول مردد است

17 August 2016 - 19:00

اگر به دنبال یک کارگردان در دنیای سینمایی مارول باشیم که نگاهی به Crossover در دنیای مارول داشته باشد آن شخص جیمز گان (James Gunn) کارگردان فیلم Gaurdians Of The Galaxy «نگهبانان کهکشان» است. کارگردان قسمت دوم نگهبانان کهکشان هم‌اکنون در حال مخلوط کردن قهرمانان خودش با قهرمانان The Avengers «انتقام جویان» است اما حتی جیمز گان هم از اینکه آیا قهرمان دیگری از سریال‌های در حال پخش دنیای مارول در این فیلم خواهد بود یا نه اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. در ادامه ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه جیمز گان مسلماً نقش پررنگی در آینده‌ی دنیای مارول دارد اما تصمیم نهایی اینکه قهرمانی از تلویزیون وارد دنیای مارول می‌شود یا نه با او نیست. فردی بااطلاع از این موضوع گفته که جیمز گان امیدی به حضور قهرمانان تلویزیونی از سریال‌هایی همچون Agents Of Shield «مأموران شیلد» و The Defenders «مدافعان» بر روی پرده‌ی نقره‌ای ندارد.

(خبرنگار) نظر شما درباره‌ی حضور قهرمانان سریال مدافعان بر روی پرده‌ی نقره‌ای چیست؟ آیا این اتفاق می‌افتد؟شما علاقه‌ای به دیدن آن‌ها بر روی پرده‌ی نقره‌ای دارید؟

من فکر نمی‌کنم که قهرمان تلویزیونی از دنیای مارول بر روی پرده‌ی نقره‌ای حاضر شود. حداقل نه تا آینده‌ی نزدیک.

این موضوع با اخبار و شایعات اولیه پیرامون حضور قهرمانان دنیای تلویزیونی مارول در فیلم‌های سینمایی تفاوت بسیاری دارد. یکی از کارگردانان تلویزیونی مارول اخیراً گفته است:

می‌توان گفت که یک قسمت از مشکل این اقدام این است که فیلم‌ها از سال‌ها قبل برنامه‌ریزی می‌شوند اما تلویزیون با سرعت فوق‌العاده زیادی حرکت می‌کند. قسمت دیگر مشکل این است که وقتی‌که شما کمی راجع به این موضوع فکر می‌کنید و با خود می‌گویید: «اگر من قراره یه سریال رو بین ۶_۸ ماه فیلم‌برداری کنم چجوری قراره مایک (کالتر) در یک فیلم بازی کنه؟ مایک که قراره توی سریال باشه!»

این خبرها کاملاً با اخباری که درباره‌ی قسمت بعدی انتقام جویان یعنی Infinity War منتشر می‌شد فرق دارند. در شایعات گفته می‌شد که قرار است تعامل و Crossover بسیار بزرگی بین سریال مدافعان شبکه‌ی نتفلیکس/Netflix (شبکه‌ی تلویزیونی آمریکا) و فیلم بعدی انتقام جویان وجود داشته باشد.

به نظر نمی‌رسد که سریال‌های مارول بتوانند از گردوخاک به‌جامانده از نسل بعدی فیلم‌های مارول در امان باشند. اما آیا انتقام جویان برای همیشه جذاب باقی می‌مانند؟!

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من شنیده بودم دردویل تو آخرین اونجرز هستش. ظاهراً برنامه شون عوض شده.

  • Edi says:

    وژدانا گند زدن با این کراس اور دیگه معلوم نیس فیلمهاشون دقیقا به کدوم قهرمانشون تعلق داره اسمش کاپیتان امریکاس اما از مرد جوجه ای تا مورچه ای توشنو باهم درگیر بعد تو اون یکی فیلمه دوباره هالک رفته پیش تور گرگم بهوا بازی کنن اونجرزشون که همینطوری قهرمان میزاد کی حامله میشه که بزاد؟ بخوام بگم شب میشه شبم المپیک هست :دی
    کراس اورم شورشو در اوردن یکی دو سال دیگه همشو باس بیارن بالا (فیلمها قهرمانارو میخورن همینطوری کاپیتان امریکا بقیرو خورده)