دن اسکنلون، کارگردان Monster University در حال ساختن یک فیلم بدون عنوان در پیکسار است

15 July 2017 - 20:00

پیکسار اعلام کرده‌است دن اسکنلون (Dan Scanlon)/ (کارگردان انیمیشن “دانشگاه هیولاها“) برای ساخت یک فیلم جدید دیگر که عنوان آن معلوم نیست، به صندلی کارگردانی بازخواهد گشت. استودیو دیزنی به سختی مشغول کار بر روی انیمه‌ی برایان فی (Brian Fee) یعنی Cars 3 «ماشین‌ها ۳» بود که در ماه قبل اکران شد و مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و یک پیشرفت در مقایسه با گذشته‌ی خود به شمار می رفت. اکنون استودیو بر روی پروژه‌ی بعدی تمرکز دارد یعنی Coco. یک داستان اصیل به کارگردانی لی آنکریچ (Lee Unkrich) و دستیار کارگردان آدریان مولینا (Adrian Molina). در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

بعلاوه این استودیوی مشهور، داستان‌های اصیل بیشتری نیز تدارک دیده‌است که در راس آن‌ها دو فیلم : The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) از برد برد (Brad Bird) و Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) از جاش کولی (Josh Cooly)/ (که در اصل قرار بود با همراهی جان لستر (John Lasseter) این انیمه را بسازند که لستر صندلی کارگردانی این پروژه را ترک کرد) قرار دارند. انیمشن مورد انتظار Incredibles در سال ۲۰۱۸ به نمایش در می‌آید و مشخص شده‌است که اتفاقات پس از فیلم اول را دنبال می‌کند. از طرف دیگر ۴ Toy Story نیز بنظر از سه گانه‌ی قبلی فاصله می‌گیرد.

جدا از فیلم‌های ذکر شده، پیکسار اعلام کرده‌است در حال توسعه‌ی سه فیلم بدون عنوان دیگر در استودیوی مستقر در سان فرانسیسکو است که سه تاریخ اکران ۱۳ مارس ۲۰۲۰، ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ و ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ برای آن‌ها اعلام شده‌است. هیچ جزییات رسمی‌ای برای این پروژه‌ها منتشر نشده است. شاید سال بعد یا دو سال بعد ( و شاید در نمایشگاه D23 بعدی) اطلاعاتی منتشر شود. اما می‌دانیم یکی از آن‌ها ساخته‌ی دن اسکانلون، کارگردان انیمه‌ی Monsters University «دانشگاه هیولاها» خواهد بود. ضمنا پیکسار در طول نمایشگاه D23 در همین بعد از ظهر اعلام کرد اسکنلون در حال کار بر روی یک فیلم بدون عنوان از مجموعه‌ی “suburban fantasy world” است.

اسکنلون در طول سخنرانی‌اش گفت فیلم شامل هیچ انسانی نیست، فقط elves، trolls و sprites حضور دارند. وی در مورد فیلم گفت:

در این فیلم ما داستان دو برادر نوجوان elf را روایت می‌کنیم که پدرشان وقتی خیلی بچه بودند، مرده است. اما به لطف یک جادوی کوچک همچنان در دنیاست، پسرها در جستجوی چیزی هستند که به آن‌ها شانس سپری کردن یک روز جادویی‌ دیگر با پدر را بدهد.

پیکسار عجیب و غریب‌ترین داستان‌هایی که مردم تابحال دیده‌اند را ساخته‌است و در بین آن‌ها فیلم هیولاها نیز به چشم می‌خورد. فیلم قبلی اسکنلون یعنی Monsters University «دانشگاه هیولاها» چهارسال پیش اکران شد و یک موفقیت بزرگ برای استودیو پیکسار به حساب آمد که چیزی حدود ۷۴۴ میلیون دلار در سرتاسر دنیا فروش داشت که به مراتب از فیلم اصلی کمپانی هیولاها ساخته‌ی پیت داکتر (Pete Doctor) که فروش گیشه‌ی آن ۵۷۷ میلیون دلار بود (بدون احتساب تورم فروش بلیط) موفق‌تر بود.

اکنون که او خود را به‌عنوان یکی از عناصر مهم انیمیشن‌سازی ثابت کرده است، زمان آن است که مغز خلاق خود را به کار اندازد. با این وجود ما شانس این‌ را داریم که در کامیک-کان سن دیگو در  هفته‌ی بعد اطلاعات بیش‌تری از فیلم اسکنلون بدست آوریم اما با توجه به این‌که پیکسار این اطلاعات را در نمایشگاه D23 اعلام کرد، این احتمال کمتر است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.