کیت هرینگتون از فصل هفتم Game of Thrones می‌گوید

17 August 2016 - 14:44

همه ما می‌دانیم که در سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» شخصیت‌های اصلی نیز پتانسیل مردن دارند و این سریال به دفعات این موضوع را به اثبات رسانده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید. در میان این مرگ‌و‌میر گاها دیده‌ایم که این شخصیت‌ها به زندگی بازگشته‌اند، ولی نکته اینجاست که دیگر همان آدم سابق نمی‌شوند. این موضوع به طور کامل در مورد شخصیت جان اسنو با بازی کیت هرینگتون (Kit Harington) صدق نمی‌کند. اون اعتراف کرد این عدم تغییر باعث ناامیدی او شده‌است. به‌علاوه آیا جان در فصل هفتم امنیت دارد ؟

در گفتگو با سایت The Wrap هرینگتون در مورد سیرکی که پیرامون او برای بازگرداندنش به زندگی تشکیل شد و به طور دقیق‌تر در مورد این‌که چطور دگرگونی‌های شخصیت او در سریال، برای اون نامزدی جایزه Emmy را به ارمغان آورد، صحبت کرد. هرینگتون بیشتر امیدوار بود که بعد از زنده شدن، شخصیت جان، خطی ستیزه جو را را دنبال کند و به عبارتی دیگر حالتی تیره‌تر به خود بگیرد، ولی در عوض کم و بیش با همان جان قبلی روبه‌رو شد:

این را می‌دانستم که قرار است دوباره به زندگی برگردم ولی در مورد این‌که آیا شخصیتم دچار دگرگونی یا تبدیل به شخصیتی منفی و تاریک می‌شود هیچ اطلاعی نداشتم. به همین دلیل نمی‌توانستم خودم را برای آن آماده کنم که این موضوع کار را برایم خیلی سخت کرده‌بود.

بعدا که فیلم‌نامه به دستم رسید و فهمیدم که قرار است همان آدم قبلی باشم، همان جان که همه می‌شناسند؛ در ابتدا کمی ناامید شدم. ولی نکته ظریفی وجوددارد که باید به آن اشاره کنم. اون می‌داند که چه چیزی در ماورای مرگ وجود دارد، دانشی که در دنیای او افراد بسیار کمی از آن خبر دارند و در دنیای ما هیچکس از آن خبر ندارد، او می‌داند که زندگی بعد از مرگ وجود ندارد. که در واقع این دانش، به هدف و شخصیت او جهت می‌دهد.

علاوه بر این، او با شوخی در مورد این‌که بازگشتش در فصل ۶، امنیت شغلی‌اش را بالاتر از همه بازیگران این سریال قرار داد، این موضوع را نیز گفت که این امنیت در مورد فصل هفتم صدق نمی‌کند:

شاید درست نباشد که این را بگویم. جان می‌تواند فصل بعد بمیرد ولی این فصل خیلی خیالم راحت بود. چون این را می‌دانستم که اگر قرار باشد در قسمت دوم زنده شوم و در قسمت چهارم دوباره بمیرم، زیاد نحوه بیان داستان جالبی برای سریال نمی‌شد. به همین دلیل این فصل کمی مغرور بودم.

هم‌زمان با این موضوع، شبکه HBO اعلام کرد که کار شروع تولید فصل هفتم سریال، امسال و در هفت قسمت که نسبت به فصل‌های قبلی سه قسمت کمتر است، شروع می‌شود. لیست کارگردانانی که قرار است در این پروژه همکاری کنند نیز منتشر شده است. باز هم همانند فصل‌های قبلی، بخشی از فیلم‌برداری در کشور ایسلند انجام خواهدشد.

باید منتظر بود و دید که آیا جان اسنو می‌تواند در فصل جدید تغییری با داشتن عنوان King in the North «شاه شمال» ایجاد کند. فصل هفتم سریال قرار است در تابستان ۲۰۱۷ به نمایش در بیاید.

منبع screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.