نخستین تصویر و جزئیات از نقش جوئل اجرتون در فیلم Bright منتشر شد

15 July 2017 - 19:00

به تازگی «نتفلیکس» اقدام به انتشار نخستین تصویر و جزئیات از نقش جوئل اجرتون (Joel Edgerton) در فیلم Bright «روشنایی» محصول جدید دیوید آیر (David Ayer) کرده است. این روز‌ها، فعالیت اجرتون در سینما بیش از پیش فزونی یافته است و وی علاوه بر بازیگری در ساخت فیلم و کارگردانی نیز نقش دارد. با این حال، او در فیلم جدید کارگردان Suicide Squad «جوخه انتحاری» نقشی متفاوت را در کارنامه کاری خود اجرا کرده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلمنامه فیلم «روشنایی» توسط مکس لندیکس (Max Landis) به رشته تحریر در آمده است و داستان آن در لس آنجلس روی می‌دهد. جایی که موجوداتی از جمله الف‌ها و ارک‌ها در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند. گفتنی است که داستان این فیلم شباهت زیادی به داستان انیمیشن Zootopia «زوتوپیا» دارد. اجرتون در این پروژه نقش نیک جکوبی (Nick Jacoby) نخستین افسر پلیس ارک‌ها را ایفا می‌کند که باید با اسکات وارد (Scott Ward) انسان با بازی ویل اسمیت (Will Smith) بر روی پرونده‌ای خطرناک همکاری کند.

در تصویر اختصاصی منتشر شده از سوی وب‌سایت «امپایر آنلاین»، نقشی که اجرتون ایفا کننده آن است به تصویر کشیده شده است. در این تصویر علاوه بر شخصیت‌های وارد و جکوبی، شاهد شخصیت تیکا (Tikka) با بازی لوسی فرای (Lucy Fry) نیز هستیم که در حال مشورت با یکدیگرند. رنگ‌بندی فیلم «روشنایی» مشابه رنگ‌بندی فیلم قبلی آیر یعنی «جوخه انتحاری» است. تصویر مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

همانطور که از تصویر پیداست، اجرتون گریمی بسیار عجیب و غریب دارد که بی‌شک تحمل آن برای وی کار سختی خواهد بود. با این حال و بر طبق گفته‌های آیر، اجرتون بازیگری است که برای روبرو شدن با چالش‌ها زندگی می‌کند. وی در این خصوص بیان داشت:

این کاملاً دیوانه‌کننده است. [جوئل] یک چالش می‌خواست. من فکر می‌کنم که این [نقش] وی را رنجیده باشد. اما برای شخصیت و عملکرد آن کمک کننده است، بنابراین [نتیجه نهایی] خوب است.

علاوه بر اسمیت، اجرتون و فرای  افرادی از جمله نومی راپاس (Noomi Rapace)، ادگار رامیرز (Edgar Ramirez)، کنت چوی (Kenneth Choi) و ایک بارینولتز (Ike Barinholtz) نیز در فیلم «روشنایی» حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند. شبکه «نتفلیکس» تصمیم دارد تا این فیلم را از ماه دسامبر سال جاری میلادی به نمایش در بیاورد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.