گیشه سینمای ایران| حاشیه‌ها فروش «اکسیدان» را افزایش داد

15 July 2017 - 23:54

پس از حواشی اخیری که برای فیلم‌های «مادر قلب اتمی» و «اکسیدان» به وجود آمد و باعث توقف اکران فیلم علی احمدزاده شد، فیلم سینمایی «اکسیدان» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با افزایش فروش چشمگیری مواجه شد و توانست تنها در این دو روز ۵۷۰ میلیون تومان درآمد کسب کند. فروش ناموفق فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» همچنان از نکات عجیب آمار فروش دو هفته اخیر است.

کارگر ساده نیازمندیم

فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» ساخته منوچهر هادی با بازی آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، مهران احمدی، بهرام افشاری و… برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی از چهاردهم تیرماه در سینماهای کشور اکران شد. «کارگر ساده نیازمندیم» پس از گذشت ۹ روز از آغاز اکران خود، تنها ۱۵۰ میلیون تومان فروش کرده است.

اکسیدان

فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی که در آن جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی ، لیندا کیانی و… به ایفای نقش می‌پردازند از ۳۰ خرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. در ده روز گذشته این فیلم کمدی با حاشیه‌های بسیاری دست و پنجه نرم کرد و حتی برخی از نمایندگان خواستار توقف اکران این فیلم سینمایی شدند. اما پس از حواشی که برای «اکسیدان» به وجود آمد، این فیلم سینمایی در پایان هفته گذشته با افزایش فروش چشمگیری مواجه شد. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش این کمدی در سینماهای سراسر کشور را ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. اما این فیلم سینمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۵۰ و ۳۲۰ میلیون فروش کرده است. این در حالی است که فروش این فیلم سینمایی در پایان هفته گذشته نسبت به دو هفته پیش نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

رگ خواب

«رگ خواب» حمید نعمت الله که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای لیلا حاتمی به ارمغان آورد، از ۲۷ خرداد ماه در سینماهای کشور اکران شد. روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» درآمد «رگ خواب» تا پایان شب گذشته را ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم سینمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۱۷۸ و ۱۸۶ میلیون تومان فروش کرده است.

زیر سقف دودی

آخرین ساخته پوران درخشنده با بازی مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی و… از هفدهم خرداد ماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی بعد از گذشت ۲۷ روز توانسته ۲ میلیارد تومان فروش کند.

نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا

دومین قسمت از کمدی پرطرفدار سامان مقدم که در آن رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی و… به ایفای نقش می‌پردازند از بیستم اردیبهشت ماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در تهران و ۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان درآمد کسب کرده که جمع این دو مبلغ از فروش ۱۸ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومانی این فیلم سینمایی حکایت می‌کند. «نهنگ عنبر۲» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۳۰ و ۲۵۰ میلیون تومان فروش کرد.

برادرم خسرو

اولین ساخته سینمایی احسان بیگلری با بازی شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی، بیتا فرهی و… پس از نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، از ۲۰ اردیبهشت ماه اکران شد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در تهران و ۵۰۰ میلیون تومان هم در سینماهای شهرستان فروش کرده است. «برادرم خسرو» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۱۹ و ۲۲ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.