انیمیشن Wreck-It Ralph 2 پرنسس‌های افسانه‌ای دیزنی را دور هم جمع خواهد کرد

16 July 2017 - 14:00

همانطور که دیروز اعلام کردیم، در جریان مراسم D23، اطلاعات زیادی از دنباله‌ی انیمیشن محبوب Wreck-It Ralph مشخص شد. با توجه به این اطلاعات جدید، به نظر می‌رسد که در این نسخه شاهد اتفاقات بسیار جالبی هستیم. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

دیزنی همیشه با پرنسس‌های معروف و محبوب خود در انیمیشن‌هایش شناخته‌ شده ‌است. پرنسس‌هایی که هر یک در انیمیشن‌های اختصاصی خود بسیار طرفدار جمع‌ کرده‌اند و توانستند موفقیت‌های زیادی کسب کنند. اکنون این پرنسس‌های محبوب قرار است در فیلم Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 در کنار هم جمع شوند.

در جریان پنل این انیمیشن در D23، به صورت رسمی اعلام شد که سکانسی در Wreck-It Ralph 2 وجود دارد که رالف و ونه‌لوپه با بسیاری از پرنسس‌های دیزنی ملاقات خواهند کرد. نکته‌ی جالب توجه این است که صداپیشگان اصلی این ۹ پرنسس‌ همگی بازگشته‌اند تا دوباره در نقش خود هنرنمایی کنند. این صداپیشگان شامل آئولی کراوالو (Auli‘i Cravalho) در نقش موانا، کریستن بل (Kristen Bell) در نقش آنا در Frozen، کلی‌ مک‌دونالد (Kelly MacDonald) در نقش مریدا در Brave، مندی مور (Mandy Moore) در نقش راپونزل در Tangled، آنیکا نونی رز (Anika Noni Rose) در نقش تیانا در The Princess and the Frog، آیرین بدارد (Irene Bedard) در نقش Pocahontas، لیندا لارکین (Linda Larkin) در نقش جاسمین در Aladdin، پیج اوهارا (Paige O’Hara) در نقش بل در Beauty and the Beast و جودی بنسون (Jodi Benson) در نقش اریل در The Little Mermaid هستند. حضور تمامی این شخصیت‌ها با صداپیشگان اصلی خود در یک سکانس می‌تواند صحنه‌ای به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را شکل دهد. این سکانس قطعاً پتانسیل این را دارد که تبدیل به صحنه‌ی ای شگفت‌انگیز شود.

دیروز هم اعلام شد که شخصیت‌هایی از مارول و جنگ ستارگان در این انیمیشن حضور خواهند داشت. با این وجود، باید منتظر شخصیت‌های بسیار زیاد و محبوبی در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 باشیم.

احتمالاً با توجه به نام این قسمت، ایده‌ و طرح اصلی Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph را متوجه شده اید. در این قسمت که ماجرای آن شش سال پس از قسمت نخست رخ می‌دهد، این بار رالف با دنیای اینترنت نیز سروکار خواهد داشت. صداپیشگان قسمت اول همچون جان سی رایلی (John C. Reilly) در نقش رالف، سارا سیلورمن (Sarah Silverman) در نقش ونه‌لوپه، جک مک برایر (Jack McBrayer) در نقش فلیکس و جین لینچ (Jane Lynch) در نقش گروهبان کالهون در این دنباله نیز حضور خواهند داشت.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 قرار است در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۸ (۱۸ اسفند ۹۶) در آمریکا و ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۹۷) در انگلستان اکران شود.

نظر شما در خصوص حضور پرنسس‌های دیزنی در این انیمیشن چیست؟

منبع: Den of Geek

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.